به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۳، محمدمهدی پارساجو مدیر بازرسی شهرداری منطقه ۳، با اشاره به اهمیت این طرح گفت: در این فرآیند، عملکرد مدیران خدمات شهری با تمرکز بر نحوه پاسخگویی و پیگیری درخواستهای ثبتشده در سامانه ۱۳۷، مورد بررسی و تحلیل قرار میگیرد.
ایشان افزود: ارزیابی شامل شاخصهایی نظیر فراوانی پیامها، نوع موضوعات مطرحشده، زمان رسیدگی، کیفیت پاسخگویی و میزان رضایت یا نارضایتی شهروندان است. هدف اصلی، شناسایی نقاط قوت و ضعف در مسیر خدماترسانی و ارتقاء بهرهوری در عملکرد مجموعه است.
پارساجو تأکید کرد: بازخوردهای مردمی، یکی از مهمترین منابع در تصمیمسازیهای مدیریتی است و نتایج این پایشها بهطور مستقیم در بهبود عملکرد نواحی و حوزههای مختلف خدمات شهری مؤثر خواهد بود.
انتهای پیام/
نظر شما