برگزاری جلسه شورای معاونین خدمات شهری مناطق ۲۲ گانه

جلسه شورای معاونین خدمات شهری صبح امروز چهارشنبه ۳۰ مهرماه با حضور داود گودرزی، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران، علیرضا جعفری مدیرکل امور خدمات شهری، رضا ناصری سرای مدیرکل برنامه ریزی و سرمایه انسانی معاونت خدمات شهری، محسن قضاتلو مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهر تهران، معاونین خدمات شهری مناطق ۲۲ گانه شهر تهران و… با محوریت انعقاد قراردادهای جدید براساس فهرست بهای اختصاصی، پرداخت حقوق و بیمه کارگران حوزه پسماند و... به میزبانی منطقه ۲۲ در بوستان جنگلی چیتگر برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل معاونت خدمات شهری شهرداری تهران، گودرزی در این نشست با بیان این که در جلسه شورای شهرداران، تصمیماتی با همفکری معاون امور مناطق، شهرداران مناطق و معاونین خدمات شهری اتخاذ کردیم که از ماه جاری لازم الاجراست و لازمه تحقق این امر اهتمام ویژه، یکپارچگی و یکدستی تمامی اعضای ستاد و معاونین خدمات شهری براساس یک منطق مشخص می باشد.
 

انعقاد تفاهم نامه ۸ بندی با شرکت آب و فاضلاب و آب منطقه ای تهران
 

وی با اشاره به این که تفاهم نامه ۸ بندی با شرکت آب و فاضلاب استان تهران و شرکت آب منطقه ای تهران منعقد شده است، اذعان کرد: لذا کارگروهی برای بررسی ۵۳ چاه شناسایی شده که از کیفیت آب مناسبی برخوردار هستند، تشکیل شد و ما آمادگی داریم که این چاه ها را به شرط تامین جایگزین پایدار همانند پساب، آب روان و... تحویل دهیم. این کارگروه پس از بررسی های لازم از این تعداد چاه به ۱۳ چاه رسیدند که در صورت تحویل آنها مشکلی نخواهیم داشت.
گودرزی با تاکید بر این که خارج از تصمیمات کارگروه فوق الاشاره و مصوبات ۸ بندی هیچ اقدامی نباید صورت گیرد، گفت: در راستای موضوعات مرتبط با پساب تصفیه شده، لوله کشی های فاضلاب، مخازن و... هماهنگی های لازم با سازمان بوستان ها و فضای سبز شهر تهران انجام شود.
 

افتتاح مرکز رصد با هدف ارتقای کیفیت خدمات‌رسانی
 

معاون شهردار تهران در بخش دیگری از سخنان خود به مرکز رصد و کنترل خدمات شهری شهرداری تهران اشاره کرد و گفت: این مرکز با هدف ارتقای کیفیت خدمات‌رسانی، افزایش سرعت پاسخ‌گویی، بهبود نظام نظارت و تحقق مدیریت هوشمند شهری، به‌ صورت رسمی آغاز به کار کرده است.
وی اضافه کرد: این مرکز به‌ عنوان یکی از پروژه‌های کلیدی در مسیر تحول دیجیتال خدمات شهری، با بهره‌گیری از سامانه‌های تخصصی فعال در حوزه خدمات شهری، داده‌های برخط، سیستم‌های نظارت تصویری و تجمیع اطلاعات میدانی و مردمی، امکان پایش لحظه‌ای وضعیت شهر در حوزه‌های متنوعی چون نظافت و رفت‌ و روب، جمع‌آوری و حمل پسماند، نگهداشت فضای سبز، ایمنی و آتش نشانی، میادین میوه و تره‌بار و سایر موضوعات مرتبط با خدمات عمومی شهر تهران را فراهم می‌کند.
 

نظارت ها قوی تر شود؛ نتیجه کار مطلوب تر خواهد شد
 

گودرزی در ادامه به شبکه ناظرین مردمی شهر تهران اشاره کرد و گفت: این شبکه با هدف رصد چگونگی انجام وظایف و ماموریت های حوزه خدمات شهری در مناطق ۲۲ گانه در جهت کسب رضایتمندی حداکثری شهروندان و رفع سریع موارد و مشکلات احصاء شده تشکیل شده است و این رویکرد به جد دنبال خواهد شد و معتقدیم هر قدر نظارت را قوی تر کنیم نتیجه کار مطلوب تر خواهد شد.
وی در پایان سخنان خود با بیان این که ما خود را خادم و نوکر مردم می دانیم و رضایتمندی حداکثری شهروندان یکی از رویکردهای اصلی این حوزه محسوب می شود، اظهار کرد: لذا انتظار داریم با همدلی، مودت و جدیت، امور محوله را با دقت و انرژی مضاعف تری به پیش ببرید.

انتهای پیام/

۳۰ مهر ۱۴۰۴ - ۱۲:۲۰
کد خبر: 73898

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =