به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی اداره کل سرمایه انسانی شهرداری تهران؛ بهمنظور پاسخگویی به درخواستهای کارکنان و با هدف بررسی و شناسایی مسائل و چالشهای مرتبط با حوزه سرمایه انسانی، توسعه و تحول اقدامات ادارهکل پیرامون ارتقاء بهرهوری و افزایش انگیزه همکاران محترم و همچنین بهبود مستمر فرآیندهای اداری سرمایه انسانی، صبح امروز سی و هفتمین برنامه ملاقات با کارکنان با حضور امیر یزدی مدیرکل سرمایه انسانی، نعمتاله فرزانپور مدیرعامل شرکت راهآهن شهری نهران و حومه(مترو) و جمعی از معاونان و مدیران به میزبانی شرکت راهآهن شهری تهران و حومه (مترو) برگزار شد.
در این نشست فرزانپور مدیرعامل شرکت مترو ضمن خیرمقدم و ابراز خرسندی از حضور مدیرکل سرمایه انسانی و هیأت همراه، گزارشی از اهم اقدامات صورتگرفته و چالشهای موجود پیرامون حوزهی سرمایه انسانی ارائه داد و در ادامه مدیرکل سرمایه انسانی ضمن استماع و بررسی موارد مطروحه، رهنمودها و توصیههای لازم در خصوص این موارد را مطرح کرد.
در این برنامه یزدی ضمن قدردانی از اقدامات صورتگرفته، افتتاح ایستگاه مریم مقدس را افتخار و غرور ملی دانست و گفت: پشتیبان همهی همکاران هستیم و با تمام تلاش به دنباله روزنه جهت کمک به کارکنان گرامی میباشیم.
وی با بیان اینکه نیروی انسانی توانمند و دلسوز، یکی از عوامل کلیدی در موفقیت هر سازمان، به ویژه در نهادهای عمومی همچون شهرداری تهران به شمار میرود، گفت: این نیروها با داشتن مسئولیتپذیری و تعهد بالا، میتوانند به بهبود کیفیت خدمات و ارتقای سطح زندگی شهروندان کمک شایانی کنند. در این راستا، شهرداری باید به سرمایهگذاری در نیروی انسانی توجه ویژهای داشته باشد و با ایجاد محیطی فعال و حمایتی، زمینههای رشد و توسعه آنها را فراهم کند.
یزدی در ادامه با بیان اینکه پرورش این قشر از جامعه باید با برنامهریزی دقیق و جامع صورت گیرد، اظهار داشت: آموزشهای مستمر، دورههای تخصصی و توانمندسازی کارکنان علاوه بر افزایش کارایی آنها، به تقویت حس مسئولیتپذیری و دلسوزی در انجام وظایف میانجامد. به این ترتیب، نیروی انسانی با انگیزه، منظم و دقیق، میتواند به عنوان منبعی ارزشمند در پیشبرد اهداف شهرداری تهران عمل کند و به توسعه پایدار شهر کمک کند.
مدیرکل سرمایه انسانی افزود: صیانت از حقوق و رفاه این نیروها از جمله عوامل مؤثر در افزایش رضایت شغلی و حفظ آنها در سازمان است. ایجاد توافقات مناسب، احترام به حقوق انسانی و توجه به نیازهای روحی و روانی کارکنان، میتواند به افزایش کیفیت عملکرد و کاهش گردش کار در نیروی انسانی منجر شود. در نهایت، حمایت از نیروی کار توانمند، میتواند شهرداری تهران را به یکی از نهادهای پیشرو در ارائه خدمات به شهروندان تبدیل کند.
بر اساس این گزارش؛ در بخش بعدی این برنامه مدیرکل سرمایه انسانی به درخواست ۳۵ نفر از همکاران متقاضی رسیدگی و پس از بررسی موارد مطروحه از سوی این عزیزان، دستورات لازم در چهارچوب مقررات و ضوابط قانونی را صادر کرد.
گفتنی است؛ در بخش پایانی این برنامه، یزدی با همراهی جمعی از معاونان و مدیران خود و مسئولان این شرکت پس از بازدید از مرکز اسناد و آرشیو فنی و قدردانی از زحمات کارکنان، از ایستگاه مریم مقدس نیز دیدن کرد.
انتهای پیام/
نظر شما