به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، معاون آمادگی و عملیات سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، از برگزاری جلسه بررسی ارتباط مرکز تماس (Call Center) و سامانه نرمافزاری (CRM) با هدف رفع موانع فنی و تسریع در راهاندازی مرکز پاسخ مشترک امدادی (SOS) خبر داد.
این نشست با حضور نمایندگان سازمان و رؤسای ادارات امور ایمنی و بحران و امور مخابرات سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران (فاوا) و نمایندگان شرکتهای پیمانکار تشکیل شد.
صمیم مرادی روزبهانی در این خصوص گفت: سامانه CRM به عنوان بستر مشترک میان دستگاههای امدادی برای هماهنگی در دریافت و ثبت حوادث چنددستگاهی طراحی شده و مرکز تماس نیز بهعنوان حلقه ارتباطی میان این سامانه، پاسخگویان و تماسهای شهروندان عمل میکند. ایجاد ارتباط بدون وقفه میان این دو سامانه نقش مؤثری در ارتقای کارایی و سرعت پاسخگویی در مرکز پاسخ مشترک امدادی دارد.
در این جلسه، ضمن بررسی چالشهای فنی ارتباط دو سامانه و نحوه تبادل دادهها، موضوع مستندات فنی نرمافزار و الزامات ایمنی نیز مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت. همچنین مقرر شد مجریان پروژه با همکاری دستگاههای مرتبط، اقدامات لازم را برای رفع موانع موجود و راهاندازی هرچه سریعتر سامانهها انجام دهند.
انتهای پیام/
نظر شما