برگزاری ٢٥ کارگاه آموزشی شهروندی برای دانش آموز جنوب شهر

شهردار منطقه ١٩ از تدارک کارگاه های آنلاین آموزش شهروندی برای بیش از ٥٠ هزار دانش آموز این منطقه در سامانه شاد خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از راوابط عمومی شهرداری منطقه ١٩، علی توکلی با اشاره به برگزاری این کارگاه ها در راستای طرح حمایت از مدارس بیان کرد: طبق توافق صورت گرفته با آموزش و پرورش مقرر شده است تا از سامانه شاد به عنوان بستری برای اجرای برنامه های آموزشی شهرداری به صورت آنلاین و در قالب برگزاری کارگاه های آموزش شهروندی استفاده شود.  
او در تشریح سرفصل های آموزشی کارگاه های آنلاین اعلام کرد: در این کارگاه ها مفاهیم مربوط به آلودگی هوا، حقوق و تکالیف شهروندی، محیط زیست و مدیریت پسماند، زیست مسئولانه شهری، پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا و ایمنی و مدیریت بحران از طریق کارشناسان آموزشی شهرداری به صورت مجازی آموزش داده می شود.
به گفته توکلی طی برنامه ریزی های صورت گرفته هرماه ٢٥ کارگاه آموزشی با محوریت موضوعات عنوان شده برگزار خواهد شد.
شهردار منطقه با بیان اینکه در هر کارگاه  نزدیک به ٢٠٠ دانش آموز منطقه از آموزش ها بهره مند می شوند ادامه داد: آموزش ها براساس اولویت های اعلام شده از سوی مدارس و هماهنگی با آن ها در مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم برنامه ریزی شده است.
این مسئول خاطرنشان کرد: بیش از ٥٠ هزار دانش آموز در مدارس این منطقه تحصیل می کنند که طبق برنامه ریزی انجام شده همه آن ها به عنوان مخاطبین کارگاه های آنلاین شهروندی تحت آموزش قرار خواهند گرفت.
 

۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۴
کد خبر: 7433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 5 =