‌ ارزیابی شاخص‌های تکریم ارباب‌رجوع در میادین میوه و تره بار منطقه ۳ استمرار می‌یابد

اداره تکریم ارباب‌رجوع معاونت برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری منطقه ۳ در چارچوب برنامه‌های مرکز نوسازی و تحول شهرداری تهران، از میادین میوه و تره‌بار سطح منطقه بازدید و شاخص‌های مرتبط با کیفیت خدمت‌رسانی را ارزیابی کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۳، نیما دادفر معاون برنامه ریزی و سرمایه انسانی منطقه بیان داشت: در این بازدید که با حضور رئیس اداره خدمات آموزش و بهسازی سازمان، مسئول تکریم ارباب‌رجوع و کارشناس این حوزه انجام شد، میزان رعایت اصولی همچون شفافیت در ارائه خدمات، نحوه برخورد با شهروندان، وضعیت اطلاع‌رسانی و قیمت‌گذاری، بهداشت محیط، سرعت ارائه خدمات، مدیریت صف و مناسب‌سازی فضاهای خدمت بررسی شد.

دادفر اظهار داشت: بخش قابل توجهی از میادین میوه و تره بار این منطقه در اجرای شاخص‌های تکریم ارباب‌رجوع عملکرد مطلوبی داشته‌اند و همکاری مؤثر غرفه‌داران نیز مشهود بوده است.  

معاونت برنامه ریزی و سرمایه انسانی شهرداری منطقه ۳ ابراز داشت: برخی موارد نیازمند بهبود، از جمله تقویت تابلوهای اطلاع‌رسانی و ارتقای آموزش‌های رفتاری در نشست مشترک با مدیریت میادین میوه و تره بار مطرح شد.

دادفر افزود: درخصوص تأکید شهردار منطقه ۳ بر ارتقای رضایتمندی شهروندان، روند ارزیابی و پایش مستمر میادین میوه و تره بار همچنان در دستور کار قرار دارد.
 

انتهای پیام/

۱۵ آذر ۱۴۰۴ - ۰۶:۰۲
کد خبر: 75463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 7 =