به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۳، نیما دادفر معاون برنامه ریزی و سرمایه انسانی منطقه بیان داشت: در این بازدید که با حضور رئیس اداره خدمات آموزش و بهسازی سازمان، مسئول تکریم اربابرجوع و کارشناس این حوزه انجام شد، میزان رعایت اصولی همچون شفافیت در ارائه خدمات، نحوه برخورد با شهروندان، وضعیت اطلاعرسانی و قیمتگذاری، بهداشت محیط، سرعت ارائه خدمات، مدیریت صف و مناسبسازی فضاهای خدمت بررسی شد.
دادفر اظهار داشت: بخش قابل توجهی از میادین میوه و تره بار این منطقه در اجرای شاخصهای تکریم اربابرجوع عملکرد مطلوبی داشتهاند و همکاری مؤثر غرفهداران نیز مشهود بوده است.
معاونت برنامه ریزی و سرمایه انسانی شهرداری منطقه ۳ ابراز داشت: برخی موارد نیازمند بهبود، از جمله تقویت تابلوهای اطلاعرسانی و ارتقای آموزشهای رفتاری در نشست مشترک با مدیریت میادین میوه و تره بار مطرح شد.
دادفر افزود: درخصوص تأکید شهردار منطقه ۳ بر ارتقای رضایتمندی شهروندان، روند ارزیابی و پایش مستمر میادین میوه و تره بار همچنان در دستور کار قرار دارد.
انتهای پیام/
نظر شما