نام خیابان علی دایی تغییر می‌کند

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران از تغییر نام خیابان علی دایی خبر داد.

به گزارش خبرنگار شهر، علیرضا نادعلی سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در صفحه شخصی خود در فضای مجازی از تغییر نام خیابان علی دایی به نام دانش‌آموزان شهید میناب خبر داد.

نادعلی نوشت: «تماسهای زیادی با بنده و همکارانم در کمیسیون نامگذاری معابر شورای شهر، همچنین با دیگر اعضا برای تغییرنام بلوار "علی دایی" در تهران به نامی دیگر گرفته شده؛ نام پیشنهادی آنها "دانش‌آموزان شهید میناب" است. مردم از سکوت برخی چهره‌ها در شرایط جنگ تحمیلی آمریکایی-صهیونی به شدت شاکیند.»

انتهای پیام/

۴ فروردین ۱۴۰۵ - ۱۵:۲۹
کد مطلب: 78975

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =