اگر «مقاومت» تصویر بود، آن تصویر «ایران» بود

شهردار تهران در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: اگر «مقاومت» تصویر بود، آن تصویر «ایران» بود.

به گزارش شهر، علیرضا زاکانی شهردار تهران، در صفحه شخصی خود در فضای مجازی با تاکید بر مقاومت ملت ایران نوشت:

«در طول تاریخ صدها حمله به ایران شده و ما همچنان پابرجا ایستاده‌ایم. این پابرجایی شانس و تصادف نیست؛ هویت است. ما ایرانیان چنین هستیم. اگر «مقاومت» تصویر بود، آن تصویر «ایران» بود.»

اگر «مقاومت» تصویر بود، آن تصویر «ایران» بود

انتهای پیام/

۵ فروردین ۱۴۰۵ - ۰۰:۰۷
کد مطلب: 78983

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =