به گزارش شهر، علیرضا زاکانی شهردار تهران، در صفحه شخصی خود در فضای مجازی با تاکید بر مقاومت ملت ایران نوشت:
«٢ هزار خانواده تهرانی این روزها بیخانه شدند؛ زن، کودک، پیر، جوان... همشهریهای عادی تهرانمان را زدند.
ما که خانههایشان را میسازیم، محکمتر از قبل هم میسازیم؛ اما به گفته رهبر عزیزم؛ هم تقاص میگیریم هم غرامت.»

انتهای پیام/
نظر شما