اجرای «طرح پاک» پایش امتیازات کارکنان شهرداری منطقه ۱۵

معاون توسعه و منابع انسانی منطقه ۱۵، گفت: «طرح پاک» پایش امتیازات کارکنان در تمامی حوزه های شهرداری منطقه ۱۵ انجام شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، مرتضی اصغری با اعلام این خبر گفت: این طرح  از ۱۵ آذر در راستای بررسی درخواست های همکاران با موضوع منابع انسانی شامل وضعیت ارتقای گروه شغلی، احتساب سوابق، برقراری فوق العاده کارشناسی ارشد- خبره- عالی و وضعیت برقراری  حق جذب  آغاز شد و اول بهمن به اتمام رسید.

او با اشاره به اینکه «طرح پاک» توسط ممیز اداره کل منابع انسانی با همکاری اداره کارگزینی منطقه انجام شد افزود: برگزاری ۵ جلسه حضوری با حضور ممیز اداره کل منابع انسانی، کارشناسان کارگزینی نواحی هفت گانه و معاونت های ستادی و  انجام تماس تلفنی با تک تک کارکنان نواحی و ستادی به منظور رعایت فاصله گذاری اجتماعی توسط ممیز اداره کل منابع انسانی و کارشناسان کارگزینی از جمله اقدامات در اجرای این طرح بود.

اصغری اضافه کرد: در این راستا درخواست ۴۰۶ پرسنل رسمی و قراردادی جمع آوری و مراحل رسیدگی و کارشناسی آن انجام  شد که با بررسی کارشناس ممیز اداره کل منابع انسانی، درخواست هایی که امکان اجرا داشت طبق فرایند انجام شد.

معاون توسعه و منابع انسانی منطقه در ادامه گفت:از زحمات و تلاش‌های همکارانم در اجرای طرح چه در اطلاع رسانی کامل این برنامه به حوزه ها و چه در دریافت درخواستها همچنین پیگیری هایی در رسیدگی درخواست پرسنل تشکر می کنم.

او در پایان گفت: عملکرد سازمان در گرو پیشرفت عملکرد برتر پرسنل و ایجاد انگیزه سرلوحه تلاش مضاعف در انجام امور است.

۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۶
کد خبر: 8107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =