به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، نخستین جلسه کارگروه زیرساخت ستاد بازآفرینی منطقه ۱۱ با حضور محمدابراهیم شکوری، معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۱۱، رئیس اداره نوسازی و بافت فرسوده و نمایندگان شرکتها و سازمانهای خدماترسان برگزار شد.
در این نشست، آخرین اقدامات انجامشده در حوزه توسعه و ارتقای زیرساختهای محدودههای هدف بازآفرینی شهری مورد بررسی قرار گرفت و دستگاههای خدماترسان گزارشی از روند اجرای پروژهها و برنامههای در دست اقدام ارائه کردند.
همچنین چالشها، موانع اجرایی و مسائل موجود در مسیر ارائه خدمات زیرساختی به محلات هدف بازآفرینی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و راهکارهای لازم برای رفع مشکلات و تسریع در روند اجرای پروژهها بررسی شد.
در ادامه، برنامه زمانبندی اقدامات آتی دستگاههای مرتبط ارائه و بر ضرورت هماهنگی، همافزایی و پیگیری مستمر مصوبات به منظور ارتقای کیفیت خدمات و بهبود شرایط زیستپذیری در محدودههای هدف بازآفرینی منطقه ۱۱ تأکید شد.
انتهای پیام/
نظر شما