ورود ۴۰ دستگاه اتوبوس به BRT راه آهن-تجریش

شهر: خط ۷ اتوبوس‌های تندرو ویژه (راه آهن-تجریش) یکی از خطوط شلوغ اتوبوسرانی است. شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه به منظور کاهش ازدحام مسافر در اتوبوس‌ها و رفاه حال شهروندان، از دی ماه حدود ۴۰ دستگاه اتوبوس و مینی بوس به این خط اضافه کرده است.

محمود ترفع، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه در گفتگو با شهر، درباره وضعیت خط ۷ اتوبوس‌های تندرو (راه آهن-تجریش)، توضیح داد: وضعیت خط ۷ نسبت به ماه‌های گذشته بسیار بهبود یافته است. حدود ۴۰ دستگاه اتوبوس دو کابین، تک کابین و مینی بوس به این خط از ۴۰ روز گذشته به تدریج اضافه شده است. البته اتوبوس‌های تک کابین و مینی بوس‌ها در ساعات اوج ترافیک آغاز به سرویس دهی در این خط می‌کنند اما اتوبوس‌های دو کابین در همه ساعات هستند.

او ضمن اشاره به بازدید  شنبه -۱۱ بهمن ۱۳۹۹- خود از خط ۷، گفت: یکی از دلایلی که سبب شد شنبه از این خط بازدید داشته باشم، تماس تلفنی دو مسافر مبنی بر تشکر و قدردانی از بهبود وضعیت خط ۷ اتوبوس‌های تندرو بود.

ترفع در ادامه افزود: زمانی‌که ۴۰ دستگاه اتوبوس به خط شلوغی نظیر خط راه آهن-تجریش اضافه می‌شود، وضعیت سرویس دهی خط تغییر می‌کند.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه ضمن اشاره به گزارشات و مشاهدات عینی از خط ۷ پس از ورود اتوبوس و مینی بوس‌های جدید، گفت: حجم مسافران در ساعات اوج افزایش می‌یابد اما اضافه شدن این اتوبوس و مینی بوس‌ها سبب شده تا مسافران در داخل اتوبوس‌ها به صورت فشرده نایستند.

به گزارش شهر، ۱۹ دی ۱۳۹۹، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از آغاز به کار ناوگان ویژه زنان شامل ۱۰ دستگاه اتوبوس جدید اختصاصی برای زنان در خط ۷ اتوبوس‌های تندرو در امتداد خیابان حضرت ولی‌عصر (عج) به عنوان یکی از دو خط پُرمسافر و پُرتردد اتوبوسرانی تهران خبر داد. علاوه براین، ۱۰ دستگاه مینی‌بوس جدید نیز در این خط پیش‌بینی شد تا نسبت به جابه‌جایی اختصاصی زنان یا مردان با توجه به تعداد مسافران در ایستگاه‌ها اقدام کنند.

خبرنگار: ملیکا هاشمی

۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۱
کد خبر: 8218

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 9 =