شهرداری تهران با تملک عمارت علاءالدوله، روند مرمت و احیای این بنای ارزشمند قاجاری را آغاز کرده است؛ بنایی که قرار است پس از بازسازی به مجموعهای با کاربریهای فرهنگی، هنری و گردشگری تبدیل شود.
۲ تیر ۱۴۰۵ - ۱۱:۰۴
کد مطلب: 82258
نظر شما