رصد میدانی ایمنی هیئت‌های منطقه ۸ در ایام سوگواری ماه محرم 

در ادامه روند پایش‌های ایمنی، نظارت میدانی بر وضعیت ایمنی هیئت‌ها، مساجد و تکایای شرق تهران در ایام سوگواری ماه محرم در منطقه ۸ با هدف پیشگیری از حوادث احتمالی و ارتقای سطح ایمنی مراسم اجرا شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۸؛ در چارچوب برنامه‌های مدیریت ایمنی و سلامت محیط کار (HSE)، کارشناسان شهرداری منطقه ۸ به‌صورت مستمر و میدانی وضعیت ایمنی اماکن مذهبی را در ایام سوگواری ماه محرم را رصد و ارزیابی کردند.

عساری رئیس اداره ایمنی و سلامت محیط کار (HSE) شهراری این منطقه گفت: این نظارت‌ها با محوریت شناسایی و کنترل مخاطرات احتمالی ناشی از استفاده از تجهیزات برقی و گازی، همچنین استقرار سازه‌های موقت در هیئت‌ها و تکایا انجام شد.

وی افزود: همچنین در جریان این پایش‌ها، الزامات و توصیه‌های ایمنی به متولیان هیئت‌های مذهبی و برگزارکنندگان مراسم ابلاغ شد تا شرایط لازم برای کاهش خطرات و افزایش ضریب ایمنی در محل برگزاری آیین‌های سوگواری فراهم شود.

رئیس اداره ایمنی و سلامت محیط کار (HSE)منطقه۸ در پایان افزود: بر اساس برنامه‌ریزی انجام‌شده، روند نظارت‌های میدانی تا پایان ایام محرم ادامه خواهد داشت و هدف اصلی آن تأمین ایمنی حداکثری برای شهروندان و برگزاری آرام و بدون حادثه مراسم سوگواری در سطح منطقه خواهد بود.

انتهای پیام/

۶ تیر ۱۴۰۵ - ۰۷:۲۲
کد مطلب: 82313

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =