به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۸؛ در چارچوب برنامههای مدیریت ایمنی و سلامت محیط کار (HSE)، کارشناسان شهرداری منطقه ۸ بهصورت مستمر و میدانی وضعیت ایمنی اماکن مذهبی را در ایام سوگواری ماه محرم را رصد و ارزیابی کردند.
عساری رئیس اداره ایمنی و سلامت محیط کار (HSE) شهراری این منطقه گفت: این نظارتها با محوریت شناسایی و کنترل مخاطرات احتمالی ناشی از استفاده از تجهیزات برقی و گازی، همچنین استقرار سازههای موقت در هیئتها و تکایا انجام شد.
وی افزود: همچنین در جریان این پایشها، الزامات و توصیههای ایمنی به متولیان هیئتهای مذهبی و برگزارکنندگان مراسم ابلاغ شد تا شرایط لازم برای کاهش خطرات و افزایش ضریب ایمنی در محل برگزاری آیینهای سوگواری فراهم شود.
رئیس اداره ایمنی و سلامت محیط کار (HSE)منطقه۸ در پایان افزود: بر اساس برنامهریزی انجامشده، روند نظارتهای میدانی تا پایان ایام محرم ادامه خواهد داشت و هدف اصلی آن تأمین ایمنی حداکثری برای شهروندان و برگزاری آرام و بدون حادثه مراسم سوگواری در سطح منطقه خواهد بود.
انتهای پیام/
نظر شما