بحران زا نباشیم

شهر: دبیر نخستین جشنواره شهر آماده با تاکید بر پرهیز از بحران زا شدن در جامعه، آثار ارائه شده در بخش عکس این جشنواره را درخشان عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار شهر، سیف الله صمدیان کارگردان و دبیر نخستین جشنواره شهر آماده در مراسم اختتامیه این جشنواره با تاکید بر این که « جناب آقای محمدی در این جشنواره از بحران زی بودن سخن گفتند ، امیدوارم بحران زا نباشیم» و افزود: بحران زایی مهمتر از زیستن در کنار بحران است. تک تک ما وظایفی داریم که یادمان رفته یا جدی نگرفته ایم و باید به آن عمل کنیم.

او افزود: حضور من به عنوان دبیر این دوره از جشنواره شهر آماده از این جا شروع شد که دوستان مدیریت بحران با مرکز ارتباطات شهرداری به ائتلاف دوستانه ای رسیده بودند که اولین جشنواره را برگزار کنند و وقتی من شنیدم که این موضوع هست با این که عادت به حضور در مجامع دولتی نداشتم  فکر می کردم ورود به این جاها مشکل است ولی خوشبختانه تا این لحظه احساس خوبی دارم و گروه داورانی که از آنها دعوت کردم و نتیجه کار را که دیدم احساس کردم با این که  ۱۷ سال دیر (از زلزله بم) شروع کرده ایم اما باز خوب است که شروع کرده ایم. از آن زمان انبوهی از تصاویر از بحران های ناخواسته را داریم که می شد نباشد و تصاویر اینها موجود بود و یک جا جمع نشده بود خوشبختانه این دوره این اتفاق افتاد وقتی نتیجه کارها را دیدیم باور نمی کنید.

او در ادامه گفت: در بخش عکس بسیار آثار ارائه شده درخشان بود. در بخش فیلم چون اولین دوره بود ، آثار زیادی ارائه نشد، حدود دو هزار عکس و ۹۵ فیلم به جشنواره آمده است و امیدوارم این جشنواره جرقه امیدی ایجاد کند که شهروندان جامعه بدانند بحران و مقابله با آن جدی گرفته شده است.

خبرنگار: اکبر بیاتی

۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۵
کد خبر: 8232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 8 =