اعلام ساعت کاری مراکز معاینه فنی تهران

شهر: ساعت کاری مراکز معاینه فنی فعال تهران در تعطیلات هفته جاری (۱۴، ۱۵ و ۱۶) اعلام شد.

حسین مقدم، مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی خودروهای تهران در گفتگو با شهر، ساعت کاری مراکز معاینه فنی فعال تهران در روزهای ۱۴، ۱۵ و ۱۶ خرداد ماه را طبق جدول زیر اعلام کرد.

او با اشاره به مراجعه روزانه حدود ۶ هزار و ۵۰۰ دستگاه خودرو به مراکز معاینه فنی شهر تهران، افزود: با توجه به افزایش تعداد خطوط معاینه فنی در دوسال گذشته و افزایش ساعت کاری و فعالیت تعدادی از مراکز در ایام تعطیلات، در حال حاضر شرایط مراجعات به مراکز به صورت عادی است.

مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی خودروهای تهران با بیان اینکه مجموعه معاینه فنی تهران برای صیانت و حفظ سلامت شهروندان و کارکنان تمام تلاش خود را در رعایت دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌های وزارت بهداشت و ستاد مقابله با کرونا بکار گرفته است، یادآور شد: در این راستا اقداماتی نظیر ضدعفونی مستمر مراکز معاینه فنی، ضدعفونی کارت‌های بانکی قبل مرحله پذیرش، استفاده از ماسک و دستکش یک‌بار مصرف برای هر خودرو توسط پرسنل، اجرای فاصله گذاری در محل‌های استقرار شهروندان‌ارسال پیامک آموزشی و آگاه بخشی به شهروندان، انجام داده است.

مقدم در ادامه افزود: ارائه خدمات در مراکز به نحوی است که تا هنگام  پذیرش خودرو،  رانندگان در داخل خودروی خود قرار داشته و تنها در زمان آزمون و دریافت نتایج از خودرو خارج می‌شوند. در این ارتباط نیز محل‌های مشخص با رعایت فاصله گذاری اجتماعی در مراکز، نشانه گذاری شده است تا رانندگان در آن مدت زمان ۱۰ دقیقه‌ای که خارج خودرو هستند، در آن محل‌ها بایستند.

مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی خودروهای تهران با بیان اینکه تعداد مشخصی از خودروها در سالن‌های معاینه فنی کنترل می‌شوند، افزود: بنابراین افزایش مراجعات تأثیری در ایجاد ازدحام و تجمیع افراد خارج از خودرو در مراکز نخواهد داشت. این ازدحام و افزایش تنها در صف انتظار که رانندگان داخل خودرو هستند، اتفاق می‌افتد.

خبرنگار: ملیکا هاشمی

۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۵
کد خبر: 825

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =