اجرای کوچه های انقلاب در منطقه ۱۵

معاون اجتماعی فرهنگی منطقه ۱۵ گفت: همزمان با فرارسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ویژه برنامه هایی با عنوان «آینده روشن» از امروز در جنوبشرق تهران آغاز به کار کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، اکبر مختاری ضمن تبریک فرا رسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی افزود: برنامه ها و جشن های دهه مبارک فجر امسال به دلیل پیشگیری و مقابله با شیوع کرونا با رعایت فاصله اجتماعی و پروتکل های بهداشتی با مشارکت سرای محله ها، مساجد و پایگاه های بسیج منطقه به اجرا در می آید.

او افزود:استفاده از ظرفیت های فضای مجازی در محله ها و یا برگزاری برنامه ها در محوطه آزاد سرای محله ها از ویژگی برنامه های دهه مبارک فجر امسال به منظور سلامت و رفاه شهروندان است.

مختاری در ادامه به تشریح برنامه های شهرداری منطقه ۱۵ برای ایام الله دهه فجر پرداخت و گفت: برپایی ایستگاه فرهنگی در تمامی محله ها  منطقه با اجرای برنامه هایی نظیر توزیع و نصب پرچم جمهوری اسلامی بر روی خودرو، اکران تصاویر مربوط به دستاوردهای انقلاب اسلامی، برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری و شعار نویسی خودرو،   فضا سازی و آذین بندی و چراغانی و نصب تصاویر انقلاب و شهدای انقلاب یک کوچه در هر محله با عنوان «کوچه انقلاب» و  تجلیل و تقدیر از ادبا، فرهیختگان، عکاسان و سایر چهره های شاخص معاصر و موثر در انقلاب اسلامی ایران، ساکن در منطقه، با تماس تلفنی، همراه با اهدای لوح سپاس و هدیه  به صورت غیر حضوری و در فضای مجازی با عنوان «تکریم فرهیختگان» از جمله برنامه های این دهه است.

او افزود: تکریم و تقدیر از خانواده معظم شهدا به ویژه شهدای انقلاب اسلامی با ارسال هدایا و گلدان به درب منازل آنان، برگزاری کمپین «پرچم» با اهدای پرچم جمهوری اسلامی ایران به شهروندان جهت نصب در نمای بیرونی منازلشان، اجرای سرود و نمایش خیابانی با رعایت پروتکل های بهداشتی در معابر و خیابان های پر تردد نواحی و همچنین اجرای برنامه های خلاقانه در محله ها از دیگر برنامه های این ایام است.

معابر، پلهای سواره رو و ساختمان های منطقه با هدف هویت بخشی سیمای بصری  با ریسه پرچمی، پرچم جمهوری اسلامی و بنر پرتابلی با موضوع انقلاب آذین بندی شده است.

۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۷
کد خبر: 8258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 1 =