برپایی ایستگاه های فرهنگی دهه فجر در جنوب شهر

شهردار منطقه ۱۹ از برپایی ایستگاه های فرهنگی و نیز تدارک ده ها برنامه مناسبتی در ایام دهه مبارک فجر خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، علی توکلی «آینده روشن» را عنوان برنامه های مناسبتی چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خواند و افزود: در همین راستا ۱۳ ایستگاه فرهنگی در محلات این منطقه دایر شده است که از جمله آن ها می توان به ایستگاه های برپا شده در خیابان های ماهان، عیسی بیگلو و میعاد، مترو های شریعتی، عبدل آباد و اسماعیل آباد و نیز مساجد سیدالشهدای شهرک بستان، حضرت ولیعصر (عج)، صاحب الزمان (عج) محله شریعتی شمالی و قدس اشاره کرد.
به گفته او در ایستگاه های فرهنگی خدمات مختلفی از جمله مشاوره خانواده، خدمات طب سنتی، نمایشگاه کتاب به همراه توزیع اقلام فرهنگی و  توزیع و فروش مواد ضد عفونی کننده و ماسک ارائه می شود.
توکلی ادامه داد: به مناسبت دهه فجر برنامه های دیگری همچون مسابقات ورزشی، تکریم غیرحضوری فرهیختگان، تولید و انتشار محتوای مجازی در کانال محلات، برگزاری مسابقات دلنوشته، باز خوانی سرودهای انقلابی، نقاشی وکتابخوانی، اجرای کمپین نصب پرچم، کوچه های انقلاب و برنامه مجازی خوانش خاطرات محله من از انقلاب، تدارک دیده شده است.
ضمن اینکه تکریم و تجلیل از خانواده معظم شهدا، غبار روبی مزار شهدا، برگزاری تورهای مجازی و گردشگری در مکان رویدادهای انقلاب اسلامی) و اجرای برنامه های مختلف هنری و گروه سرود با رعایت پروتکل های بهداشتی از دیگر ویژه برنامه های این ایام هستند.
این مسئول در بخش دیگری به فضاسازی معابر منطقه به مناسبت دهه فجر اشاره کرد و افزود: به همین مناسبت ضمن آذین بندی معابر و اهتزاز پرچم ایران روی عرشه پل های سواره رو، المان های نوری ۲۲ بهمن در سه نقطه از معابر منطقه نصب و بزرگراه های محدوده نیز مزین به طرح های پرچم ایران شد.

۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۱
کد خبر: 8259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 7 =