آغاز طرح نور پردازی ۱۴پل سواره رو جنوب پایتخت

شهردار منطقه ۱۹ از اجرای طرح بازآماد و نورپردازی دائمی پل های سواره رو محدوده این منطقه تا پایان سال خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، علی توکلی ایجاد دید بهتر برای رانندگان در ساعات شب و رفع نقاط بی دفاع شهری را از اهم اهداف اجرایی این طرح خواند و افزود: در همین راستا روشنایی ۱۴ پل سواره رو محدوده این منطقه در شریان های اصلی و پرتردد از جمله بزرگراه های آزادگان، شهید هاشمی، شهید تندگویان، شهید کاظمی، خلیج فارس، بلوار علامه عسگری و ... بازآمد و تأمین می شود.
او با اشاره به آغاز این فعالیت با نصب پروژکتور در پل سواره روی شهید کاظمی، تقاطع آزادگان گفت: در این طرح از پروژکتورهای کم مصرف (smd-cob) برای ایجاد روشنایی در پل ها استفاده شده است.
توکلی همچنین به تأمین روشنایی تمامی سرپرچم های محدوده بزرگراهی منطقه اشاره و اضافه کرد: ۵۴۰ پایه پرچم در محورهای بزرگراهی این منطقه نصب شده که به منظور زیبایی بصری بزرگراه ها، تمامی سرپرچم ها با نصب چراغ LED  روشن می شوند.
شهردار منطقه در بخش دیگری از نقاشی دیواری بوستان ها خبر داد و افزود: این فعالیت در قالب پروژه های کوچک مقیاس محله ای در بوستان های نرگس و شهدای نعمت آباد انجام شده و در ۴ بوستان الهی، کوشان، جانباز و ۲۲ بهمن نیز اجرا خواهد شد.
علاوه براین رنگ آمیزی مبلمان های پارکی و نقاشی دیواری مدرسه زندی نیا در ۳۰۰ متر مربع از دیگر اقدامات این منطقه در راستای تحقق پروژه های توسعه محله ای هستند.

۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۹
کد خبر: 8280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 7 =