نام گذاری ۲ معبر به نام شهدای معظم منطقه ۱۵

۲ معبر در محله های شوش و مشیریه همزمان با سومین روز دهه مبارک فجر با حضور انارکی محمدی شهردار منطقه ۱۵ به نام شهیدان حسین زارع خورمیزی و حسین قنبری پلاک کوبی شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، وحیدرضا محمدی شهردار منطقه در مراسم رونمایی از پلاک ضمن تبریک فرا رسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: رمز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، وحدت کلمه و خدایی بودن این انقلاب بود.

او افزود: امروز به برکت انقلاب، ایران اسلامی یکی از مستقل ترین کشور های جهان است و برای اداره کشور بااستقلال کامل خودمان تصمیم می گیریم و روحیه اعتماد به نفس از دستاوردهای بزرگ امام و انقلاب است که پیشرفتهای حیرت آوری در سایه آن به دست آمده است.

 محمدی ادامه داد: مقاومت رمز پیروزی انقلاب اسلامی و کشور ایران است که رهبر معظم انقلاب اسلام(مدظلله العالی) آن را برای مردم در طول سالیان گذشته تبیین کرده است.

شهردار منطقه در این مراسم با اشاره به اینکه اقتدار، امنیت و آسایش امروز ما به حرمت خون شهدا و فداکاریهای خانواده معظم شهدا است، گفت: منطقه ۱۵ خاستگاه دو هزار شهید والا مقام دفاع مقدس است و تلاش کردیم با تکریم خانواده معزز و معظم شهدا به کارخودمان برکت دهیم.

با ابلاغ شورای اسلامی شهر تهران ۲ معبر در محله های شوش و مشیریه  به نام شهیدان هشت سال دفاع مقدس حسین زارع خورمیزی و شهید حسین قنبری پلاک کوبی شد.

 با این نامگذاری، تعداد معابر نامگذاری شده به نام شهدا و اسامی ارزشی این منطقه به ۱۳۸۲ معبر رسید.

۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۲
کد خبر: 8317

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 3 =