مراسم یادبود مهرداد میناوند،در قلب طهران

شهردار منطقه ۱۲ از برگزاری مراسم یادبود زنده‌یاد مهرداد میناوند، عضو پیشین تیم ملی ایران در حاشیه برگزاری لیگ فوتبال کودکان آینده‌ساز شهر تهران که به میزبانی منطقه ۱۲ برگزار می‌شود، خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲، علی‌محمد سعادتی، شهردار منطقه ضمن ابراز تأسف به دلیل از دست‌دادن این بازیکن سابق تیم ملی ایران در اثر ابتلا به بیماری کووید-۱۹ گفت: ایشان از چهره‌های دوست‌داشتنی و محبوب مردم بود و یاد و خاطره‌اش همواره در ذهن این شهر باقی خواهد ماند.

سعادتی با اشاره به برگزاری مراسم یادبودی برای درگذشت مهرداد میناوند که بازیکن پیشین تیم پرسپولیس نیز بود، افزود: طی این مراسم، تیم‌های شرکت‌کننده که از بین کودکان کار بودند و مسؤلان حاضر، پیراهن منقش به تصویر زنده‌یاد میناوند را امضا کردند تا از طرف شهرداری منطقه ۱۲ به خانواده محترم آن مرحوم تقدیم شود؛ همچنین در پایان همه بازیکنان با اهدای گل به ایشان ادای احترام کردند.

او سپس با بیان این مطلب که دومین سالی است که لیگ فوتبال کودکان آینده‌ساز شهر را در قلب تهران برگزار می‌کنیم، ادامه داد: امسال اولین دوره لیگ داژبال دختران را نیز داشتیم که این رویدادها فرصت مغتنی برای شناسایی استعدادهای برتر از میان کودکان و نوجوانان مستعد است.

شهردار قلب طهران ضمن ابراز قدردانی از مسؤلان سازمان ورزش تهران در مساعدت برای برگزاری این رویدادهای ورزشی افزود: ما در منطقه تاریخی شهر تهران امیدواریم با انجام چنین اقداماتی به سهم خود بتوانیم آینده‌ای روشن‌تر برای کودکان شهر بسازیم.

همه مسابقات این هفته لیگ کودکان آینده‌ساز به احترام زنده‌یاد میناوند با یک دقیقه سکوت آغاز شد.

۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۳
کد خبر: 8373

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 3 =