۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۲
کد خبر: 8414
عطایی: آبگرفتگی جدی نداریم

شهر: مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به اینکه از دو شب گذشته مسئولان اجرایی و تمامی نیروها دائما در حال گشت زنی در تهران هستند، اعلام کرد: در بارندگی های اخیر هیچگونه آبگرفتگی که منجر به ترافیک و منع عبور و مرور شده باشد رخ نداده است.

اصغر عطایی، مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار شهر درباره بارندگی های دو روز اخیر در تهران گفت: بارندگی ها طی دو روز گذشته ادامه داشته است. از همان لحظات اولیه و قبل از آن تمامی نیروها آمادگی کامل داشته اند. پاکسازی خوبی هم انجام شده است.

او با اشاره به اینکه امسال با توجه به اینکه نیمه بهمن هستیم به سمت افزایش بارش های باران می رویم، بیان کرد: به همین دلیل همه کانال ها و مسیرها به طور مستمر کنترل و حتی نهرهای فرعی کاملا کنترل می شود. همه نیروها از مسئولان تا عوامل اجرایی به صورت شبانه روزی در زمان  بارش ها به صورت کامل حضور داشتند. همه مسئولان اجرایی موارد را دائما کنترل کردند و امکانات و تجهیزات و ماشین آلات در اختیار بود که در مناطقی که گرفتگی ایجاد می شود زودتر مساله حل شود.

عطایی اضافه کرد: خوشبختانه موضوع کلی و جدی به وجود نیامده و جایی دچار تخریب و مشکلات نشده است. محل های جدی که سال های گذشته نگران آنها بودیم چند نقطه ای بود که از ابتدای سال توسط معاونت فنی و عمرانی با هماهنگی خدمات شهری مشکلات آنها بر طرف شد.

او با بیان اینکه در سطح شهر گشت زنی دائمی وجود داشته و همین الان هم در حال گشت زنی هستیم، توضیح داد: در محل هایی که این احتمال وجود دارد که به صورت جزئی هم آب گرفتگی وجود داشته باشد یا در اثر شیب آسفالت تجمع آب شکل بگیرد لیست برداری می شود  تا مناطق بتوانند نسبت به برطرف کردن ایرادها اقدام کنند تا آب ماندگی های جزئی هم وجود نداشته باشد.

او ادامه داد: بارندگی ها از شمال شهر رسوبات را به همراه خود می آورد و به همین دلیل مجدد مسیرها و رودخانه ها  لایروبی شده است و تا این لحظه مشکل خاصی که قابل توجه باشد به وجود نیامده است. هیچ مشکل خاصی که باعث ترافیک و منع عبور و مرور شده باشد وجود نداشته است.

خبرنگار: سمیرا امیرچخماقی

۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۲
کد خبر: 8414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 8 =