استفاده از ماسک در مترو الزامی است

با توجه به آغاز به کار مجدد ادارات و استفاده بیشتر شهروندان ازمترو برای سفرهای درون شهری زدن ماسک در شبکه مترو الزامی است.

به گزارش شهر، به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین المل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه فرنوش نوبخت نایب رییس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه گفت: هنوز هم تعدادی از مسافران هستند که بدون استفاده از ماسک از حمل و نقل عمومی استفاده می کنند درهمین راستا  از تمامی مسافران می خواهیم جهت اجرای شدن صد درصدی دستورات ستاد ملی مبارزه با کرونا با ما همکاری کرده و بدون ماسک وارد مترو نشوند.

او گفت: استفاده از ماسک در هنگام سوار شدن به مترو بسیار مهم است و اگر مسافری بدون ماسک وارد شبکه مترو شود توسط پلیس مترو و پرسنل مستقر در ایستگا ه ها به آن تذکر داد می شود.

مدیر عامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه همچنین بر اهمیت اصول فاصله گذاری اجتماعی و تاثیر آن در میزان آمار و شیوع بیماری کرونا تاکید کرد و از شهروندان و مسافران خواست تا با مدیریت در زمانبندی سفر از تردد های غیر ضروری در ساعات شلوغ خوداری کنند.

او در پایان ار تمامی پرسنل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه که از ابتدای شیوع ویروس کرونا که در روزهای تعطیل و غیر تعطیل به شهروندان و مسافران مترو خدمات رسانی میکنند تقدیر و تشکر کرد.

۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۴
کد خبر: 845

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 13 =