بافت فرسوده دوباره جان گرفت

شهردار منطقه ۱۵ گفت: پروژه های توسعه محله ای «رنگ در شهر» در راستای نگاه انسان محور به شهر، بهبود سیما و منظر شهری و ارتقای کیفیت زندگی شهروندان به اجرا درآمد.

به گزارش شهر به نقل روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، وحیدرضا محمدی با اشاره به اینکه رنگ بخش جدانشدنی از کلیه ی محیط ها، مکان ها و فضاهای شهری است، افزود: رنگ مؤلفه ای بصری و بیانی بسیار مهم از زندگی معاصر شهری است که به علت بی توجهی به قابلیت های تعاملی آن در محیط و نبود شناخت زمینه های شهری و هویتی مورد غفلت قرار گرفته است.

به گفته او در این راستا از دو سال گذشته تلاش کردیم با طرح های «رنگ در شهر»  رنگ های شاد را که عاملی محرک در ایجاد نشاط اجتماعی است به فضای شهری جنوبشرق بازگردانیم.

محمدی در ادامه به تشریح این طرح پرداخت و گفت: تمامی دیوار دوکوچه شهید اقبالیان و شهید شیری به مساحت ۳ هزار متر مربع در محله شوش خیابان مظاهری با مشارکت اهالی محل به رنگ های شاد درآمد.

شهردار منطقه با اشاره به اینکه این معابر طبق نظر کارشناسان سازمان نوسازی و درخواست شورایاری محله ها انتخاب شده است، افزود:  بخشی از دیوار های دوکوچه شهید صادقی و شهید نور علی شاهی نیز در محله مینابی، اجرای نقاشی دیواری  به مساحت ۸۵۰ متر مربع در بوستان شهید خداکرم در محله شوش و اجرای نقاشی دیواری در مرکز محله شیرین دخت  از دیگر «طرح های رنگ در شهر» است.

محمدی  به اجرای عملیات نورپردازی ۳ باب مسجد در محله هاشم آباد اشاره کرد و افزود: فضای ورودی مساجد اصحاب الحسین(ع)، علی بن موسی الرضا(ع) و حضرت زینب (س) نورپردازی شد.

۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۵
کد خبر: 8531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =