فرحزاد؛ تفرجگاهی برای همه تهران

محمود کلهری شهردار منطقه ۵ تهران در جریان بازدید نمایندگان سازمانهای بین المللی UNDP و  UNODC از روند اجرای طرح بازپیرایی روددره فرحزاد گفت: امیدواریم به زودی و در راستای تحقق شعار"تهران شهری برای همه"منطقه گردشگری فرحزاد به یک مکان تفریحی برای همه مردم تبدیل شده و شاهد حضور گردشگران داخلی و خارجی در این تفرجگاه طبیعی باشیم.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، نشست بررسی و بازدید از طرح احیا و  بازپیرایی رود دره فرحزاد با حضور محمود کلهری شهردار منطقه ۵، صفات شهردار منطقه ۲، ارتقایی مشاور شهردار تهران، جمعی از کارشناسان و همچنین مدیرانی از سازمان UNDP و  UNODC برگزار شد.

محمود کلهری شهردار منطقه ۵ در این نشست گفت: حق مردم است که از طبیعت به خوبی لذت ببرند و به نوعی محیط زیست و استفاده از طبیعت حق آحاد مردم است و به طبع آن، حفظ و نگهداری از طبیعت و محیط زیست متوجه حاکمیت و متولیان امر خواهد بود.

او با اشاره به موقعیت جغرافیایی این روددره افزود: دره فرحزاد از موقعیت فوق العاده ای برخوردار است و شعار مدیریت شهری تهران در این دوره "تهران شهری برای همه" است و متاثر از این شعار، همه فعالیت ها و تلاش ها و فعالیت ها حول همین موضوع است که تهران را برای استفاده همه مردم آماده کنیم.

کلهری تاکید کرد: امیدوار هستیم که با همکاری خوب و خروجی خوب از این جلسات، این محدوده و منطقه را تبدیل به مکانی برای حضور گردشگرانی از داخل و خارج از کشور کنیم که حتما شرایط و ظرفیت هایش مهیا هست.

پس از این نشست طرفین به بازدید از برخی نقاط محله فرحزاد پرداخته و در راستای گسترش همکاری ها برای تبدیل این منطقه زیبای گردشگری به یکی از مکان های بین المللی گردشگری به بحث و تبادل نظر پرداختند.

۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۸
کد خبر: 8582

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 8 =