۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۹
کد خبر: 8654
پروژه های کوچک مقیاس با مشارکت شوارایان انجام می شود

شهر: مسئول امور شورایاری و مدیریت محله منطقه ۱۱ از ارتباط شهردار منطقه با شورایاران خبر داد و گفت: در جلسات متعدد نظرات شورایاران اخذ و بررسی می شود و در صورتی که قابلیت اجرایی داشته باشد مصوب می شود.

شیما شیخوند، مسئول امور شورایاری و مدیریت محله منطقه ۱۱ در گفتگو با خبرنگار شهر درباره ارتباط شهردار منطقه و ناحیه منطقه با شورایاری ها در اجرای پروژه های محلی و کوچک مقیاس گفت: شهردار منطقه جلسات متعددی با اعضای کمیته های تخصصی و دبیران شورایاری برگزار می کند. این اختیار از سوی شهردار داده شده است که دبیران شورایاری با حضور معاونان اجرایی نیز جلسات متعددی داشته باشند. نظرات این گروه ها اخذ و بررسی می شود و در صورت اجرایی بودن پروژه ها و اینکه اجرای آن به صلاح شهرداری باشد نهایی و مصوب می شود.

شیخوند با ذکر یک مثال عینی از روابطه شهرداری منطقه ۱۱ و شورایارن در اجرای پروژه کوچک مقیاس بیان کرد: یک زمین بلااستفاده در محله قلمستان در منطقه ۱۱ وجود داشت که قلمستان فضای ورزشی نداشت. با توجه به همین مورد، شهردار خواهان ترمیم و مرمت و ایجاد کاربری محلی شد. زمین حصار کشی شد و در حقیقت یک فضای بی دفاع شهری برای  کاربری ورزشی مناسب سازی شد.

او ادامه داد: شهردار منطقه ۱۱ به نظر شورایاران اهمیت زیادی می دهد و معتقد است نظر شورایاری ها نظر مردم محله است چراکه آنها با شهروندان در ارتباط هستند و می دانند دغدغه ها و نیازهای مردم چیست و پل ارتباطی خوبی بین شهرداری و شهروندان هستند.

خبرنگار: سمیرا امیرچخماقی

۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۹
کد خبر: 8654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 11 =