اجرای پروژه‌های همسو با محیط زیست

شهردار منطقه ۸ در اختتامیه ممیزی ایزو ۱۴۰۰۱ گفت: توجه به مسائل زیست محیطی در برنامه‌ریزی‌ها و فعالیت‌ها می‌تواند گامی موثر برای بهبود وضعیت محیط زیست و در نتیجه ارتقای سطح کیفیت زندگی شهروندان شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۸، مسعود رنجبریان شهردار منطقه در اختتامیه اولین ممیزی مراقبتی استاندارد بین المللی ایزو ١٤٠٠١ ویرایش ٢٠١٥ که با حضور مدیر کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران، معاونان، شهرداران نواحی، روسای ستاد بحران، اداره محیط زیست و توسعه پایدار و ممیزین برگزار شد گفت: موضوعات زیست محیطی یک موضوع فرابخشی است و مختص یک واحد و مجموعه نیست؛ بنابراین نباید صرفا با دید سازمانی و اداری به آن نگاه کرد و باید در اولویت فعالیت‌های واحدهای اجرایی، ستادی، ادارات مرتبط و تعاملات بین بخشی قرار گیرد.
او اضافه کرد: تعهد پذیری و مسئولیت پذیری برای اجرای برنامه‌های محیط زیستی موجب بهبود وضعیت و اثر گذاری بیشتر برنامه‌ها می‌شود و باید تلاش کنیم که این رویکرد در منطقه ۸ نهادینه شود.
رنجبریان با اشاره به نقش ممیزی‌ها در رعایت استانداردهای شهری و کسب رضایت مندی شهروندان گفت: این ممیزی‌ها باعث تقویت نقاط مثبت و برطرف کردن نقاط ضعف‌مان می‌شود تا بهتر بتوانیم به دنبال کسب رضایت شهروندان باشیم.
او گفت: موضوعات ترافیک و محیط زیست، از جمله موضوعاتی است که برای شهروندان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. بسیاری از موضوعات ترافیکی به محیط زیست مربوط هستند.
رنجبریان در ادامه با اشاره به اینکه امیدواریم در زمینه اجرای ممیزی ایزو ۲۰۱۵ جزو بهترین‌ها باشیم، خواستار توجه، همکاری و حضور مؤثر همه مدیران در فرآیند ممیزی برای اجرای هر چه اثربخش‌تر آن شد.
انصاری مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار شهر تهران نیز در این نشست گفت: از شهردار منطقه۸ و تمامی همکارانم در منطقه که در موضوعات زیست محیطی همواره همراه ما بودند، تشکر می کنم. اقدامات زیست محیطی بسیار ارزشمندی در منطقه۸ جاری و ساری است و تمامی پروژه‌های این منطقه از لحاظ زیست محیطی در درجه مناسبی قرار دارند.
جلسه اختتامیه ممیزی ایزو ۱۴۰۰۱:۲۰۱۵ با حضور شهردار منطقه۸، مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار شهر تهران ، معاون توسعه پایدار اداره کل محیط زیست، مدیر اداره ارزیابی استاندارد محیط زیست و جمعی از مدیران و معاونان شهرداری منطقه۸ در راستای ثبت استاندارد ایزو ۱۴۰۰۱:۲۰۱۵ در منطقه برگزار شد.

۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۸
کد خبر: 8691

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 4 =