۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۰
کد خبر: 8954
معابر منطقه ۱۹ بهاری می شود

معابر منطقه ۱۹ با رنگ آمیزی و اجرای نقاشی دیواری طرح بهارستان رنگ و بوی بهار به خود می گیرند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، علی توکلی شهردار منطقه در تشریح فعالیت های شهری استقبال از بهار گفت: با توجه به قرارگرفتن در آستانه نوروز و سال جدید، اجرای نقاشی های دیواری طرح بهار در معابری همچون بلوار ورامینی، بلوار شکوفه و خیابان میثاق با هدف زیباتر شدن نمای شهری و آرامش بصری شهروندان در اولویت اجرایی قرار گرفته است.  
او اتمام رنگ آمیزی مبلمان ۲۱ بوستان منطقه را از دیگر فعالیت های انجام شده برای بهاری شدن فضای شهری منطقه اعلام کرد و افزود: در همین راستا عملیات نقاشی دیواری ۵ بوستان منطقه شامل الهی، جانباز، امام خمینی (ره)، ۲۲ بهمن و نرگس نیز در حال انجام است.
شهردار منطقه از نصب احجام ویژه نوروز در معابر پرتردد این منطقه خبر داد و ادامه داد: این احجام در قالب نقاشی و نصب تخم مرغ رنگی روبروی ساختمان شهرداری منطقه و بزرگراه های خلیج فارس و تندگویان و نیز نصب هفت سین نوروزی و سبزه و ماهی مقابل بوستان بزرگ ولایت و شهرداری این منطقه انجام می شود.
به گفته توکلی رنگ آمیزی خیابان دلجویی، اکران تبلیغات محیطی نوروز، نصب پرچم های جدید در محورهای بزرگراهی شهید تندگویان و شهید کاظمی، نورآرایی میدان های ماهان، شقایق و ثارالله و نصب المان های خلاقانه در منطقه از دیگر اقدامات شهری طرح استقبال از بهار محسوب می شود.

۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۰
کد خبر: 8954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 1 =