حرفم را پس می گیرم

شهر: رییس شورای شهر تهران با اشاره به گشایش بیش از ۱۰ کیلومتر مترو در چند وقت اخیر گفت: حرف دو سال پیش خود مبنی بر اینکه ما یک کیلومتر هم مترو نساختیم را پس می‌گیرم.

به گزارش خبرنگار شهر، محسن هاشمی، رئیس شورای شهر تهران در آیین گشایش سه ایستگاه مترو شهید اشرفی اصفهانی، تربیت مدرس و آهنگ در خطوط ۶ و ۷ و بهره برداری از ۴۰ دستگاه اتوبوس و مینی بوس جدید گفت: حرف دو سال پیش خود را مبنی بر اینکه ما یک کیلومتر هم مترو نساختیم، پس می‌گیرم. چرا که تا امروز بیش از ۱۰ کیلومتر مترو افتتاح کردیم. این نکته را باید در نظر بگیریم که هر  ایستگاه حدودا یک کیلومتر خط مترو دارد و در خط ۶ این عدد حدود ۱/۵ کیلومتر است. در واقع با احتساب تونل های افتتاح شده در گذشته مجموع تونل‌ها به بیش از ۲۰ کیلومتر می رسد.

هاشمی با بیان اینکه دستگاه تی بی ام(TBM) به حرم عبدالعظیم رسیده است و این محدوده در خط ۶ حدود ۶ کیلومتر خواهد بود، افزود: علاوه بر این، شمال غرب تهران که از سرویس دهی  مترو کم بهره بود در مناطق ۵ و ۲ به خطوط مترو متصل شدند.

رییس شورای شهر در پایان عنوان کرد: یکی کارهای سخت که در گذشته جدی گرفته نمی شد بحث آسانسور در ایستگاه های مترو بود ولی امروز حتی بعضا غیر معلولان نیز می‌توانند از این آسانسورها استفاده کنند.

خبرنگار: سی پی

۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۳
کد خبر: 9296

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 2 =