برگزاری پویش «کودک، همدلی و کرونا»

شهر: پویش «کودک، همدلی و کرونا» با هدف حمایت از کودکان و نوجوانان برای گروه سنی ۷ تا ۱۷ سال از سویمرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران برگزار می شود.

به گزارش شهر، در روزگار کرونایی ناخواسته از هم دور شدیم و کودکان بیش از دیگران از این جدایی‌ها آسیب دیده‌اند. اما همینکودکان همیشه سرشار از ایده‌های ناب هستند و می‌توانند بستری برای همدلی و همبستگی بیشتر ایجاد کنند.

به همین منظور کمیته ملی موزه‌های ایران(ایکوم)،کانون توسعه فرهنگی کودکان، مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران پویشیبه نام «کودک، همدلی و کرونا» را برای کودکان و نوجوانان 7 تا 17 سال برگزار خواهند کرد.

علاقمندان می‌توانند با ارسال آثار هنری خود در چهار رشته ادبیات (نوشتن خلاق)، عکاسی، نقاشی و ساخت ویدیو(فیلم کوتاه) در اینپویش شرکت نمایند. مهلت ارسال آثار تا ۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۰ است.

شرکت کنندگان می‌بایست فرم ثبت‌نام پویش را از سایت کانون توسعه فرهنگی کودکان به نشانی https://www.ccdcir.com دانلودکرده، ضمن تکمیل فرم مربوطه آثار خود را به همراه فرم پویش به ایمیل koodakhamdeli@gmail.com ارسال نمایند.

داوری آثار در دو سطح صورت می‌گیرد؛ آثار برگزیده و آثار برگزیده برگزیدگان. آثار برگزیده در تاریخ ۲۸ اردیبهشت سال ۱۴۰۰ بهمناسبت روز جهانی موزه‌ها در منتخبی از موزه‌های ایران به نمایش در خواهد آمد و به هنرمندان برگزیده لوح تقدیر اهدا خواهد شد. همچنین آثار برگزیده برگزیدگان علاوه بر نمایش در منتخب موزه‌های ایران در فضای مجازی برخی از موزه‌های جهان نیز به نمایشدرخواهد آمد و به آنان مدال افتخار نیز اهدا خواهد شد.

۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۹
کد خبر: 9316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 0 =