راه اندازی ۲۰ کارناوال نوروزی در منطقه ۱۳

به مناسبت میلاد با سعادت حضرت ولیعصر(عج) و به منظور ایجاد فضای شاد و پاسداشت نیمه شعبان، کاروان های سه چرخه های نوروزی، عروسک های غول پیکر، بومی و محلی و نوروزگاه سیار با حرکت در محلات به اجرای برنامه های شاد می پردازند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، مجتبی شکری، شهردار منطقه در خصوص اجرای برنامه های شاد نوروزی گفت: ۲۰ کارناوال نوروزی از ۲۰ اسفند ماه سال گذشته تا پایان تعطیلات نوروزی توسط معاونت امور اجتماعی و فرهنگی تدارک دیده شد که با حرکت در محلات سیزده گانه، نوید آمدن بهار را به شهروندان داده و شادی و نشاط و امید را به محلات منطقه می بخشند.
به گفته او این کاروان ها که شامل تخم مرغ های رنگی، عروسکی اقوام، حاجی فیروزها، سه چرخه های نوروزی و عروسک های غول پیکر بود، با استقبال شهروندان رو به رو شد.
شهردار منطقه ۱۳ اظهار داشت: طی روز های آتی و به مناسبت میلاد با سعادت حضرت مهدی (عج)؛ کارناوال های سه چرخه های نوروزی، عروسک های غول پیکر، بومی و محلی و نوروزگاه سیار با پخش موسیقی و تبریک ایام در خیابان های محلات منطقه ۱۳ حرکت می کنند.
او به راه اندازی کمپین " نور، شهر، امید " به مناسبت میلاد با سعادت منجی عالم بشریت مهدی موعود (عج) اشاره کرد و افزود: این کمپین با ترغیب و تشویق شهروندان نسبت به چراغانی، اذین بندی و زنگ بندی بالکن یا پنجره های ساختمان بلند مشرف به خیابان با استفاده از پرچم، بادکنک، زیسه کاغذی و یا سایر اقلام رنگی اجرایی شد.
شهردار منطقه یادآور شد: تجلیل از فعالان عرصه مهدویت و خادمان مهدوی در قالب بهار جان ها ، نور افشانی معابر اصلی، آذین بندی معابر و اجرای برنامه های متنوع فرهنگی در فضای مجازی با محوریت مسابقات کتابخوانی و فرهنگی از دیگر برنامه های منطقه ۱۳ است.

۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۵
کد خبر: 9428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 0 =