اجرای لکه گیری آسفالت در بیش از ۳۰۰ نقطه از معابر

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۱۹ از بهسازی و نگهداشت معابر این منطقه در قالب اجرای عملیات لکه گیری آسفالت در بیش از ۳۰۰ نقطه از معابر منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، محمد مهدی گندمی هدف از اجرای این عملیات را بهسازی و روانسازی تردد در معابر بزرگراهی و داخلی منطقه عنوان کرد و افزود: در همین راستا طی عملیات عمرانی ضمن لکه گیری بیش از ۳۰۰ نقطه از معابر منطقه در معابری همچون خیابان های شهید زلفی، مهران، میثاق، شکوفه، بهمنیار، شکری و ...، عملیات روکش مکانیزه آسفالت در مسیر شرق به غرب بزرگراه های آزادگان، شهید رسولی نرسیده به بزرگراه شهید هاشمی و خیابان شهامت به اتمام رسید.
او با بیان اینکه طی این فعالیت نزدیک به هزار و ۱۵۰ تن آسفالت صرف لکه گیری آسفالت و بهسازی معابر منطقه شده است ادامه داد: طی هفته آتی نیز عملیات بهسازی معابر مقابل ایستگاه مترو عبدل آباد با صرف نزدیک به ۴۰۰ تن آسفالت اجرا خواهد شد.
گندمی در تشریح سایر اقدامات عمرانی مربوط به نگهداشت شهر،گفت: با توجه به بازدیدهای میدانی صورت گرفته و ضرورت مرمت معابر، این اقدام در پیاده رو خیابان های شکری، دنیا، میدان مادر، کوچه ۹ محله دولتخواه صورت گرفت.
همچنین مرمت معابر بوستان های شریعتی، باران، گلستان و امام، ایزوگام مدارس جوادالائمه، کیهانی و روزبهانی، رنگ آمیزی مدارس هیدخ، فدک و باقر العلوم و مرمت سرویس بهداشتی بوستان باران از دیگر اقدامات عمرانی در راستای نگهداشت شهر محسوب می شود.

۱۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۸
کد خبر: 9513

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 6 =