مدیرعامل بنیاد تعاون ارتش: صرفه اقتصادی الویت ما نیست

شهر: ارتش با نگاه منطقی در سطح اشغال و اعمال نشدن صرفه های سازمانی و اقتصادی برای حفظ و توسعه فضای سبز پادگان ۰۶ اقدام کرده است.

به گزارش خبرنگار شهر، امیر سرتیپ رضا خرم طوسی، مدیرعامل بنیاد تعاون ارتش در آیین آغاز عملیات احداث بوستان بزرگ ارتش در محدوده پاسداران که عصر شنبه- ۱۷ خرداد- برگزار شد، گفت: این پادگان محل استقرار فرماندهان بزرگ و آموزش ۷۶ هزار نفر از نیروهای جان برکف ارتش بوده است و  در چارچوب تدابیر فرمانده و در راستای راهبرد ارتش انقلابی، جلوه دیگری از همیاری ارتش با مردم تقدیم تان می شود.

او افزود: امروز هم تصمیم بزرگ و بخردانه ای گرفته شد و پادگان ۰۶ تغییر کاربری یافت. وقتی صحبت از تغییر کاربری می شود به مفهوم اجرای مقررات زیادی است که اقتضائات آن باید برای ارتش که ملتزم به رعایت قانون و سلامت مالی است، رعایت شود.

خرم طوسی با بیان این که «ارتش درصدد ایفای نقش فعال در تحولات شهری بوده است و صرفا مصالح خودرا دنبال نمی کند، افزود: ارتش با سه محور لزوم حفظ فضای سبز موجود، نگاه منطقی در سطح اشغال و اعمال نشدن صرفه های سازمانی و اقتصادی این اقدام را انجام داد. برای ارتش مهم است که فضای سبز موجود در این منطقه حفظ شود و در چارچوب مصوبه اعمال شود.

۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۶
کد خبر: 956

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 3 =