نظارت بر اجرای پروتکل های بهداشتی تا عبور از موج چهارم

شهردار منطقه ۱۵ در نخستین جلسه شورای معاونین و مدیران شهرداری منطقه ۱۵ در سال جدید بر همکاری و مشارکت بیشتر یگان حفاظت و حوزه های مختلف برای رعایت پروتکل های بهداشتی تاکید کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، وحید رضا انارکی محمدی در این نشست که به صورت برخط (آنلاین) برگزار شد به شدت گرفتن شیوع کرونا و افزایش تعداد بیماران اشاره کرد و گفت: در این شرایط مهمترین موضوع توجه به پروتکل های بهداشتی و حفظ سلامتی خود، همکاران و خانواده است و لازم است که مدیران هر قسمت در این زمینه به موضوعات همکاران توجه بیشتری داشته باشند

او اضافه کرد: واکسینه شدن نیروهای پاکبان نیز به صورت ویژه از حوزه خدمات شهری پیگیری شود تا پاکبانان در اسرع وقت واکسینه شوند.

شهردار منطقه در ادامه افزود: در آستانه حلول ماه مبارک رمضان هستیم و ضروری است که معاونین اجرایی، اجتماعی، خدمات شهری و شهرداران نواحی در این ارتباط با اتخاذ تدابیر ویژه‌ و رعایت پروتکل های بهداشتی اعلام شده نسبت به اجرای برنامه های مذهبی اقدام کنند.

محمدی سپس بر مراقبت حوزه های عمران و خدمات شهری در زمان بارشهای فصلی بهار، بسته شدن به موقع پیامهای ۱۸۸۸، تسریع در انعقاد قراردادهای جدید جهت استفاده از پتانسیل ۱۳۷ در لکه گیری و ...، تکریم ارباب رجوع و پیگیری و پاسخگویی مناسب حوزه های مربوطه به موضوعات منعکس شده توسط مردم، شناسایی املاک در طرح و برآورد اعتبار آن  و ... تاکید کرد.

شهردار منطقه در ادامه با اشاره به کارهای خوب اجرایی جهت کمک به افراد کم برخوردار گفت: همکاران حوزه اجتماعی و بسیج وقت بیشتری در این زمینه گذاشته و موضوع را به صورت منظم تری پی گیری کنند.

۲۳ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۰
کد خبر: 9707

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 7 =