اجرای تست کرونا ویژه نیروهای خدماتی شهرداری منطقه ۷

معاون توسعه منابع انسانی شهرداری منطقه ۷ از اجرای تست کرونا ویژه پرسنل خدماتی این منطقه در پیک چهارم کرونا خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، امیرهوشنگ افشارپور با اعلام این خبر افزود: با توجه به اعلام منابع رسمی در خصوص پیک چهارم شیوع کووید-۱۹، این منطقه انجام تست کرونا ویژه نیروهای خدماتی را در راس اقدامات خود قرار داد.

او با تاکید بر اینکه اجرای پایش سلامت یکی از راه‌های مؤثر در شناسایی مبتلایان و قطع زنجیره بیماری کرونا است، گفت: با توجه به شرایط پیش آمده و از آنجائیکه نیروهای خدماتی نسبت به سایر کارکنان در شرایط پرخطری هستند، ۵۰ تست سریع و PCR ویژه نیروهای خدماتی در این منطقه با همکاری و هماهنگی اداره سلامت و ورزش منطقه و مرکز بهداشت شمال تهران، این عزیزان مورد غربالگری قرار گرفتند.

معاون شهردار منطقه ۷ اضافه کرد: با اجرای این طرح ضمن اطمینان و مراقبت از سلامت کارکنان، تلاش‌هایی برای قطع زنجیره بیماری و اتخاذ پروتکل‌های درمان برای بیماران شناسایی شده صورت می‌گیرد.

او با اشاره به اینکه آموزش و آگاه‌سازی پرسنل از اهمیت بسزایی برخوردار است، افزود: در همان روزهای ابتدایی شیوع ویروس کرونا، نیروهای خدماتی و کارگری در بخش‌های مختلف در مورد نحوه پیشگیری از ابتلاء به ویروس آموزش‌های لازم را دیده‌اند تا آمادگی لازم برای ارائه خدمات و پیشگیری از بیماری را داشته باشند.

۲۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۸
کد خبر: 9722

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 12 =