تعطیلی بوستان ها و بازار روزهای منطقه ۱۵

بوستان و بازار روز های منطقه ۱۵ به دلیل وضعیت قرمز کرونایی شهر تهران و طبق مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا با هدف کاهش تردد شهروندان و مقابله با شیوع ویروس تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، علیرضا جعفری معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه  با اعلام این خبر گفت: در این راستا شنبه بازار مشیریه، یکشنبه و چهارشنبه بازار شاهد و دوشنبه بازار والفجر براساس سیاست های ابلاغی وزارت بهداشت مبنی بر عدم تجمع شهروندان به منظور مقابله با شیوع ویروس کرونا تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

او با اشاره به اینکه پیشگیری همواره ارزان ترین و راحت ترین اقدام در مقابل بیماری ها است افزود: این اقدام با همکاری نیروی انتظامی، پلیس راهور، ستاد مدیریت بحران و معاونت خدمات شهری منطقه انجام شد.

جعفری در ادامه به تعطیلی بوستانها اشاره کرد و گفت: در این راستا برای اطلاع شهروندان از عدم ارائه خدمات دهی در بوستان ها بنرهایی با موضوع ممنوعیت حضور در ورودی تمامی بوستانهای منطقه نصب خواهد شد.

او گفت: به همین منظورآبنماها خاموش و سرویس های بهداشتی واقع در بوستانها بسته شده است.

جعفری به تمهدات اداره فضای سبز در مقابله با شیوع کرونا اشاره کرد و گفت: ضدعفونی مستمر اتاقک های نگهبانی، دفاتر، المان های فضای سبز، وسایل بازی کودکان و ست های ورزشی، توزیع ماسک و دستکش بین نیروهای فضای سبز و غربالگری مداوم آنان از جمله این اقدامات است.

او درپایان ضمن درخواست از شهروندان برای دوری از هرنوع تجمع در فضای سبز و بوستانها، گفت:  از تمامی شهروندان فهیم جنوب شرق پایتخت می‌خواهیم ضمن توجه به خطرات ناشی از عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، از مراجعه به بوستان ها و پارک ها تا اطلاع ثانوی اجتناب کنند تا به زودی در کنار هم این بیماری را شکست دهیم.

۲۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۴
کد خبر: 9733

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 15 =