وبیناری بر بستر فضای مجازی در شبکه های اجتماعی

شهردار منطقه ۱۸ تهران طی گزارشی به تبیین و تشریح اهداف و برنامه های پیش بینی شده برای استقبال از ماه صیام پرداخت.

به گزارش " شهر " به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۸ ، سید محمد فیاض با اعلام مطلب فوق افزود : همزمان با فرا رسیدن ماه رمضان ، معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه با توجه به شیوع ویروس کرونا، برنامه های خویش را بصورت وبیناری و بر بستر فضای مجازی در شبکه های اجتماعی محلات، مساجد و پایگاه های مقاومت بسیج برگزار خواهد کرد.

او ادامه داد : برپائی کمپین نور امید در قالب جشنواره و مسابقه مجازی ، توزیع پک آموزشی در قالب کتابچه الکترونیکی ، مسابقه های کتابخوانی در خصوص سیره زندگی حضرت علی (ع) ، عکاسی با موضوع سفره افطار ساده ، قرآن به صورت آنلاین در زمینه قرائت و حفظ قرآن کریم ، ختم قرآن کریم ، تهیه و توزیع بسته های حمایتی ارزاق از این دست اقدامات می باشد.

به گفته او،اجرای برنامه های متنوع در مددسرای منطقه از جمله سفره های مهربانی، عطر آیه قبل از افطار، ترویج سبک زندگی امام حسن (ع) ، ماه خوب خدا همراه با اجرای مسابقات با محوریت ماه مبارک رمضان، شبهای نجوا در ایام لیالی قدر، زندگی به سبک قرآن شامل سخنرانی مذهبی، تواشیح و موسیقی، کارناوال شادی بچه های بهشت در محلات محروم ، جشن گلریزان به منظور کمک به خانواده های بی سرپناه جهت تهیه مسکن و کالاهای اساسی و... از دیگر برنامه هائی است که برای استقبال از ماه مبارک رمضان پیش بینی و به اجرا گذاشته می شود.

۲۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۷
کد خبر: 9761

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 9 =