برنامه های فرهنگی ویژه دختران روزه اولی در شمال تهران برگزار می شود

برنامه های متنوع فرهنگی و مذهبی با عنوان پویش ماه مهربانی، ویژه بانوان و دختران شهر به مناسبت ماه مبارک رمضان در شمال تهران برگزار می شود.

 به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سید عباس سجادی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری این منطقه با بیان خبر فوق اظهار داشت: اداره امور بانوان این منطقه برنامه ی پویش ماه مهربانی را ویژه دختران روزه اولی با هدف افزایش همدلی و محبت و مشارکت در بین دختران روزه اولی و خانواده هایشان، ایجاد نگرش مثبت و سازنده به ماه مبارک رمضان به عنوان عاملی برای ایجاد نشاط و شادی معنوی در خانواده و تکریم و تشویق دختران روزه اولی با انجام فرایض با شکوه دینی که از مهمترین رکن سلامت روانی در جامعه است، برگزار می کند.

او افزود: دختران روزه اولی (در رده ی سنی ۱۳-۹ سال) در سطح محلات 27 گانه شمال تهران می توانند با ارسال فیلم سه دقیقه ای یا ارسال پنج عکس با موضوعات سفره افطاری من و مادرم، نیایشگاه کوچک من و مشارکت در کارهای خانه در این پویش شرکت کنند.

سجادی برپایی جشنواره مجازی قرآنی نور امید ویژه بانوان شهر را از دیگر اقدامات این اداره دانست و گفت: جشنواره مجازی قرآنی نور امید ویژه بانوان با هدف آموزش و گسترش فعالیت های قرآنی در بستر مجازی، مشارکت پررنگ زنان جهت ارتقاء فرهنگ دینی، تبیین صحیح تلاوت و تفسیر قرآن و کشف استعدادهای قرآنی بانوان در محلات شمال تهران در بخش های قرائت، حفظ و ترتیل ویژه بانوان و دختران شهر برگزار می شود.

مشاور شهردار منطقه یک تصریح کرد: بانوان علاقمند می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و نحوه ی شرکت در پویش ماه مهربانی و جشنواره قرآنی به  آدرس اینستاگرام Banovan.mantagheh1 یا شماره واتساپ ۰۹۱۲۷۳۰۰۶۷۰ مراجعه کنند.

۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۰
کد خبر: 9811

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 9 =