نحوه حضور کارکنان شهرداری تهران در نیمه نخست اردیبهشت ۱۴۰۰

بخشنامه دورکاری و کاهش حضور کارمندان شهرداری تهران با هدف قطع زنجیره بیماری کرونا در نیمه نخست اردیبهشت ۱۴۰۰، توسط معاونت برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا شهرداری تهران ابلاغ شد.

به گزارش شهر، بخشنامه‌ دورکاری و کاهش حضور کارمندان در راستای مصوبات اخیر ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر اعمال محدودیت‌های پویا، رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی، ایمنی و لحاظ محدودیت‌های هوشمندانه و متناسب برای مقابله با موج چهارم شیوع ویروس کووید - ۱۹  به شرح ذیل از روز چهارشنبه ۱۴۰۰/۲/۱ تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۰/۲/۱۵ توسط واحد های تابعه لازم الاجرا خواهد بود.

واحد های اجرایی و نظارتی خدمات شهری، حمل و نقل عمومی، خدمات درمانی و سلامت، شهرسازی، درآمد، نگهبانی، خدمات رسان و نیروهای شیفتی معاونت های شهرداری تهران با هماهنگی بالاترین مقام مسئول هر واحد سازمانی به نحوی برنامه ریزی کنند که با لحاظ حضور حداکثر ۵۰ درصد کارکنان واحد های فوق الذکر از بروز هر گونه وقفه در انجام وظایف و ایجاد اختلال در ارائه خدمات به شهروندان محترم پیشگیری به عمل آید.

 در سایر واحدهای شهرداری تهران، ارائه خدمات با لحاظ حضور حداکثر ۱/۳ (یک سوم) کارکنان انجام خواهد شد. 

برگزاری جلسات اداری، سمینارها، همایش ها و موارد مشابه از طریق ویدئو کنفرانس و با استفاده از ابزارهای ارتباطی مورد تایید شهرداری تهران توصیه می شود. در موارد ضرورت برگزاری جلسات حضوری، مراتب با رعایت پروتکل ها و الزامات ابلاغی از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از جمله شرایط محل جلسه و فضای مورد نیاز، حداکثر تا سقف ۱۵ نفر مطابق با وضعیت قرمز طرح جامع اعمال محدودیت های پویا در مقابل با کرونا در دستور کار قرار گیرد. 

تخطی از رعایت دقیق مراتب به شرح فوق و ارائه گزارش و مستندات دال بر عدم رعایت بخشنامه ها، قابلیت پیگیری به عنوان تخلف اداری در مبادی نظارتی ذیربط را خواهد داشت. در صورت مشاهده تخلف، مراتب از طریق شماره ۱۸۸۸ به سازمان بازرسی منعکس شود. 

با توجه به تاکید تام و تمام شهردار تهران درباره رعایت ظرفیت های اعلامی حضور کارکنان، نظارت بر اجرای کامل این بخشنامه بر عهده بالاترین مقام مسئول هر واحد سازمانی خواهد بود و واحدهای نظارتی شهرداری تهران بر حسن انجام آن تدقیق لازم و حداکثری را مبذول خواهند داشت.

۳۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۰
کد خبر: 9900

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 9 =