برگزاری مسابقه عکس «قاب‌های آزادی»

مسابقه عکس «قاب‌های آزادی» به میزبانی منطقه ۹ با هدف به تصویر کشیدن عظمت و شکوه برج آزادی تا ۱۵ اردیبهشت ماه پذیرای آثار شرکت کنندگان است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹، علی رضا خامسیان معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه با اعلام این خبر گفت: برج آزادی همانند پلی از ایران کهن به ایران مدرن است. تبدیل شدن برج آزادی از یک سازه‌ معماری صرف به بخش جدایی ناپذیر از هویت یک شهر، یک موضوع اتفاقی نیست.
خامسیان افزود: در این راستا معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۹ به منظور اعتلای عظمت میدان و محور  آزادی بعد از گذشت بیش از نیم قرن که این سمبل شاهد وقایع به یادماندنی بی‌شماری بوده است و به مناسبت رویداد تهران ۱۴۰۰ اقدام به برگزاری مسابقه عکاسی با عنوان «قاب‌های آزادی» کرده است.
معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۹ با اشاره به مقررات شرکت در مسابقه عکاسی عنوان کرد: شرکت تمامی عکاسان آماتور و حرفه‌ای از سراسر ایران در این جشنواره آزاد بوده و هر عکاس می‌تواند حداکثر با ۵ قطعه عکس رنگی یا سیاه و سفید در این مسابقه شرکت کند، هرگونه ویرایش برروی عکس‌ها آزاد و اندازه بزرگترین ضلع عکس ۱۹۲۰ پیکسل و عکس‌ها فقط با فرمت JPEG ارسال شود، همچنین حجم هر عکس ۲ مگابایت و ارسال عکس‌ها فقط از طریق ایمیل azadidargozarzaman@gmail.com امکان پذیر است.
او در ادامه تاکید کرد: فایل‌های اصلی و سایز بزرگ که پس از داوری درخواست می‌شوند باید کیفیت چاپ در اندازه ۵۰ در ۷۵ سانتیمتر را داشته باشند و  شرکت کنندگان موظفند پیش از ثبت نام کیفیت عکس‌های خود را بررسی کرده و فقط عکس‌هایی را برای داوری در مسابقه شرکت دهد که قابلیت چاپ در این ابعاد را داشته باشد.
 خامسیان با اشاره به جوایز جشنواره عنوان کرد: نفر اول دیپلم افتخار به مبلغ ۴۰ میلیون ریال جایزه نقدی، نفردوم لوح تقدیر و مبلغ ۳۰ میلیون ریال جایزه نقدی و به نفرسوم لوح تقدیر و مبلغ ۲۰ میلیون ریال جایزه نقدی اهدا می شود.
 آخرین مهلت ارسال آثار ۱۵ اردیبهشت ماه است و به عکاسانی که آثارشان به مرحله نهایی و نمایشگاه راه پیدا کند گواهی شرکت در جشنواره اهدا خواهد شد.

۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۷
کد خبر: 9951

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 11 =