برگزاری ۱۷۰۰ کارگاه آموزشی مهارت شهروندی برای تهرانی ها

بیش از هزار و ۷۰۰ کارگاه آموزشی مهارت شهروندی با محورهای اصلی ترافیک و آلودگی هوا، حقوق و تکالیف شهروندی، محیط زیست و پسماند، ایمنی و مدیریت بحران، زیست مسئولانه شهری ، پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در دو بستر اجرایی کارگاه هایی توسط اداره کل آموزش های شهروندی و مناطق با حضور ۱۲۴ هزار و ۶۲۶ شرکت کننده در مناطق ۲۲گانه شهر تهران برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، طی آبان تا بهمن ۱۳۹۹ تعداد ۴۳ کارگاه توسط اداره ‌کل آموزش های شهروندی شهرداری تهران با حضور ۲هزار و ۹۰ شرکت کننده مختص شهرداران مدارس و معاونان هشت گانه دوره قبل مناطق ۲۲گانه، از طریق مدرسه مهارت های شهروندی در بستر سایت نوجوانستان (nojavanestan.ir) برگزار شد.

۱۷۵۲ کارگاه در مناطق از آبان تا پایان اسفندماه ۹۹ با ۱۲۲ هزار و ۵۳۶ شرکت کننده و اهدای ۹ هزار ۹۳۵ بسته تشویقی و آموزشی توسط مناطق ۲۲ گانه شهر تهران برگزار شد که شامل دانش آموزان مدارسی بود که با توافق فی مابین اداره آموزش و پرورش منطقه و اداره آموزش های شهروندی منطقه انتخاب و معرفی شدند.

کلاس های مذکور از طریق سایت آموزشی مدارس (سامانه شاد و ...) منتخب برگزار شد و براین اساس مناطق در هر ماه موظف به برگزاری حداقل ۵ عنوان کارگاه در محورهای تعیین شده برای دختران و پسران به صورت مجزا شدند.

۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۰
کد خبر: 9973

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 3 =