آبگرفتگی شدید در سطح شهر نداشته‌ایم/ افزایش بار ترافیکی معابر در دوشنبه بارانی پایتخت

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ درباره وضعیت صبحگاهی ترافیک معابر بزرگراهی و اصلی شهر تهران، توضیحاتی ارائه کرد.

سرهنگ محمد رازقی در گفت‌وگو با شهر، درباره وضعیت صبحگاهی ترافیک، توضیح داد: باتوجه به بارش باران طی ۲ روز متوالی، وضعیت ترافیکی امروز -۱۴ آذر ۱۴۰۱- همانند روز گذشته سنگین بود. همچنان ترافیک تا ساعت ۹ صبح، سنگین‌تر از روزهای عادی بود که همچنان ادامه دارد.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ عنوان کرد: بار ترافیکی در غرب به شرق بزرگراه همت، حکیم، آیت الله هاشمی رفسنجانی، آزادراه کرج به تهران و جاده مخصوص بسیار سنگین است. خیابان‌های انقلاب، آزادی، جمهوری، کارگر و ولیعصر(عج) نیز ترافیک سنگینی دارند. شرق به غرب بزرگراه امام علی(ع)، شرق به غرب بزرگراه بابایی و بزرگراه شهید زین الدین نیز از جمله محورهای شرقی با بار ترافیکی سنگین هستند. همچنین جنوب به شمال بزرگراه همت و امام علی(ع) از جمله محورهای جنوبی پر ترافیک هستند.

سرهنگ رازقی با بیان اینکه تنها علت سنگینی ترافیک، بارندگی است، گفت: آبگرفتگی شدید به گونه‌ای که مشکل ساز شده باشد، نداشته‌ایم.

وی درباره افزایش ترافیک بیان کرد: بارش باران، حداقل ۵ درصد به طول ترافیک شهری اضافه کرده است.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ در ادامه به رانندگان توصیه کرد که علاوه بر توجه کامل به جلو و دید کامل، فاصله طولی با خودروی جلویی را حفظ کنند و بیش از حد معمول باشد.

انتهای پیام/

۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۵
کد خبر: 29260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 7 =