به دنبال توسعه شبکه فروشگاهی شهروند از طریق بخش خصوصی هستیم

مدیرعامل شرکت فروشگاه‌های شهروند گفت: توسعه شبکه فروشگاهی را از طریق بخش خصوصی دنبال می‌کنیم و از شهروندان کلانشهرهای کشور دعوت می‌کنیم که در توسعه فروشگاه‌های شهروند در کنار ما قرار بگیرند.

به گزارش خبرنگار شهر، داوود قربانیان صبح امروز شنبه ۲۶ آذر، در آیین بهره‌برداری از مجموعه تفریحی اقیانوس پارک و افتتاح ۸ فروشگاه شهروند محله همزمان با هفدهمین شنبه امید و افتخار اظهار کرد: ۲۸ سال از عمر فروشگاه های شهروند می گذرد و برند آن به عنوان یک برند صاحب نام، سال هاست که در عرصه خرده فروشی اقلام مطرح است.

مدیرعامل شرکت فروشگاه‌های شهروند با بیان اینکه به همین دلیل توسعه فضای کسب و کار توسعه سیستمی و ساختاری در مجموعه شهروند ضرورت پیدا می کند، افزود: بنابراین فعالیت این مجموعه از سال ۱۴۰۰ وارد فعالیت جدیدی شده و در سال ۱۴۰۱ وارد فاز توسعه شد و توجه ویژه به توسعه فیزیکی و توسعه شبکه عرضه کالا صورت گرفت.

قربانیان با اعلام اینکه شهروند با ۱۳۷ هزار متر مربع سطح ارائه خدمات یکی‌ از بزرگترین مجموعه های کشور است، تصریح کرد: در نخستین گام هشت شعبه به مجموعه شهروند اضافه می شود و تعداد این فروشگاه ها به ۵۰ فروشگاه می رسد؛ در کنار آن توسعه ارائه خدمات از جمله خدمات اقساطی و اعتباری نیز در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت فروشگاه های شهروند با بیان اینکه شعبه های فروشگاهی لاله، یافت آباد، البرز، صفادشت، شمس آباد، عباسی، راه آهن و چیتگر ۸ شعبه ای هستند که امروز به صورت همزمان مورد بهره برداری قرار می گیرند، خاطرنشان کرد: توسعه شبکه فروشگاهی را از طریق بخش خصوصی دنبال می کنیم و از شهروندان کلانشهرهای کشور دعوت می کنیم که در توسعه فروشگاه های شهروند در کنار ما قرار بگیرند.

انتهای پیام/

۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۹
کد خبر: 29704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 3 =