بهره‌برداری از پروژه‌های مرمت، احداث و مناسب‌سازی پیاده‌رو خیابان میعاد شمالی و ساماندهی مجموعه شهر ورزش؛ فردا

شهردار منطقه ۱۹ گفت: در هجدهمین شنبه امید و افتخار دو پروژه عمرانی مرمت، احداث و مناسب سازی پیاده رو و سواره رو خیابان میعاد شمالی و ساماندهی مجموعه شهر ورزش در منطقه ۱۹ به بهره برداری می رسد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی درخصوص احداث پیاده راه در ضلع شرقی خیابان میعاد شمالی افزود: عملیات مرمت، احداث و مناسب سازی این پیاده رو به مساحت هزار و ۸۵۰  متر مربع، کانیو بندی و مرمت انهار آن نیز به طول ۲۵۰ متر انجام شده است.

او در ادامه با اشاره به اجرا تراش و روکش خیابان میعاد شمالی پس از ۱۵ سال گفت: عملیات تراش و روکش این معبر از کوچه شهید ارشدی تا خیابان شهید لطیفی به مقدار ۵ هزار متر مربع و با پخش هزار و ۱۰۰ تن آسفالت انجام و کوچه های منتهی به خیابان میعاد شمالی  به مساحت هزارو ۵۰۰ متر مربع با صرف ۳۰۰ تن آسفالت مرمت شده اند.

به گفته این مسئول بازسازی و ساماندهی مجموعه شهر ورزش به منظور برگزاری مراسم های آیینی و مذهبی یکی دیگر از پروژه هایی است که در شنبه امید و افتخار به بهره برداری می رسد که در همین راستا ۱۳ هزار متر مکعب عملیات خاکبرداری و جمع آوری خاک های مازاد، ۴ هزار متر مکعب زیرسازی با تونان، ۳ هزار و ۵۰۰ متر مربع اجرای بتن غلطکی، ۱۵۰ متر طول اجرای نهر روسی و عملیات روکش این محدوده به مساحت ۸۰۰ متر مربع با تناژ ۱۵۰ تن آسفالت انجام شده است.

وی بیان کرد: همچنین لوله گذاری و احداث ۴ حلقه چاه جذبی برای جمع آوری آب های سطحی، اجرای کانیو ۵۰*۳۰ به مقدار ۱۵۰ متر طول، اجرای دیوار آجری دور سوله و سکو ها، بتن ریزی کانال های نور، صدا و بخار، تسطیح و رگلاژ ۵ هزار متر مربع و تراشه ریزی برای پارگینگ از دیگر اقدامات انجام شده بازسازی و ساماندهی مجموعه شهر ورزش در بوستان بزرگ ولایت است.

انتهای پیام 

۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۷
کد خبر: 29956

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 3 =