حمیدرضا صارمی، عضو کمیته راهبری دفاتر خدمات الکترونیک شهر شد

حمیدرضا صارمی طی حکمی از سوی شهردار تهران به عنوان "عضوکمیته راهبری دفاتر خدمات الکترونیک شهر" منصوب شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران، علیرضا زاکانی با صدور حکمی، حمیدرضا صارمی معاون شهرسازی و معماری را با حفظ سمت به عنوان "عضوکمیته راهبری دفاتر خدمات الکترونیک شهر" منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است:

به استناد مصوبه پنجاه و چهارمین جلسه دوره سوم شورای اسلامی شهر تهران مورخ ۱۳۸۶/۰۹/۰۵ و با عنایت به ماده چهارم آیین‌نامه اجرایی دفاتر خدمات الکترونیک شهر، جناب‌عالی با حفظ سمت، به مدت یک سال به‌عنوان «عضو کمیته راهبری دفاتر خدمات الکترونیک شهر» منصوب می‌شوید.

امید است با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های موجود در شهرداری تهران، با رعایت یکپارچگی سامانه‌های اطلاعاتی و نرم‌افزاری، نسبت به حفظ، ارتقاء و توسعه خدمات الکترونیک به شهروندان اقدام نمایید.

بدیهی است معاونان، شهرداران مناطق، مدیران کل ستادی و مدیران عامل سازمان‌ها و شرکت‌ها کمال همکاری و مساعدت را در راستای اجرای این وظیفه مهم با آن کمیته به‌عمل خواهند آورد.

لازم به ذکر است، علیرضا زاکانی طی حکمی جداگانه، لطف‌الله فروزنده معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران را نیز با حفظ سمت به عنوان "عضوکمیته راهبری دفاتر خدمات الکترونیک شهر" منصوب کرد.

انتهای پیام 

۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۸
کد خبر: 30333

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 7 =