رقابت‌های ورزشی ویژه "روز زن" در سراسر پایتخت برگزار می‌شود

سازمان ورزش شهرداری تهران، ضمن قدردانی از حضور گسترده بانوان تهرانی در رویدادها و فعالیت های ورزشی شهروندی، برگزاری رقابت های ورزشی ویژه روز زن را در دستور کار قرار داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری پایتخت؛ مرجان میرزایی؛ معاون ورزش بانوان این سازمان برگزاری ۴ میلیون نفر برنامه با مشارکت بانوان پایتخت نشین را ستودنی خواند و ضمن قدردانی از این همکاری شایسته، اظهار داشت: حضور روزانه ۱۵ هزار بانوی تهرانی در ایستگاه های ورزش شهروندی تحت پوشش سازمان و مشارکت گسترده در رویدادهای ورزشی امری قابل تقدیر و سزاوار قدردانی است.

وی همچنین به برنامه های این معاونت به مناسبت ولادت باسعادت حضرت فاطمه الزهرا(س) وگرامیداشت مقام شامخ زن، اشاره کرد و افزود: برنامه ها در دو بخش ایستگاه های تندرستی و رویدادها تعریف شده که بر این اساس، برگزاری کارگاه های آموزشی با موضوع سلامت بانوان و نیز تقدیر از بانوان فعال ورزشی در ۶۱۷ ایستگاه مصوب ورزش شهروندی مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران به انجام می رسد.

میرزایی در بخش رویدادهای ورزشی نیز با تأکید بر محوریت "مادرانه" این رقابت‌ها، اظهار داشت: مسابقات مادر و دختر و یا مادربزرگ و نوه در رشته های "بهکاپ"، "بولینگ"، "دومینو"، "دو امدادی" و "بومی و محلی" تعریف شده است. در بخش شهروندی نیز رقابت های "فوتسال"، "ایروبیک ماراتن"، "مهارت های فردی هندبال" و "فوتبال آدمکی" در مناطق ۲۲ گانه با حضور اقشار و رده‌های سنی مختلف برگزار می شود.

به گفته معاون ورزش بانوان سازمان ورزش شهرداری تهران، مسابقات اقشار خاص نیز شامل زنان سرپرست خانوار،کارمندان، معلولین و رهایافتگان در رشته هایی همچون "دارت"، "فوتبالدستی" و ... در مناطق ۲۲ گانه پیش بینی و اجرا می شود.

انتهای پیام

۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۵
کد خبر: 30783

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 9 =