هیچ لذتی بهتر  از خدمت به مردم نیست

رئیس سازمان بسیج شهرداری تهران با شهردار منطقه ۵ دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، در این دیدار که در دفتر شهردار انجام شد، مجتبی سالک، تعامل شهرداری منطقه ۵ با سازمان بسیج شهرداری تهران را فوق العاده، توصیف کرد و گفت: شهرداری منطقه ۵، در مباحث مختلف همچون پیشگیری از ابتلا به  ویروس کرونا و مقابله با این ویروس، پویش های کمک مومنانه به نیازمندان، اهدا خون، نذر ۱۱۰ قربانی ویژه عید سعید قربان، برگزاری مراسم های مناسبتی و سایر فعالیت های خداپسندانه، تعامل، همفکری و همیاری بسیار مطلوب با سازمان بسیج  شهرداری تهران، داشته  و این همه، قابل تحسین و قدردانی است.
رئیس سازمان بسیج شهرداری تهران گفت: میزان  بالای تعامل شهرداری منطقه ۵ با سازمان بسیج شهرداری  تهران، سبب شده است تا امر خدمت رسانی به مردم، با سرعت و کیفیت قابل قبول انجام شود.
سالک افزود: تمام تلاش ما این است که همواره در کنار مردم باشیم و برای رضای خداوند سبحان تلاش کنیم.
در این نشست، شهردار منطقه ٥ نیز  فعالیت های سازمان بسیج شهرداری تهران را در خدمت رسانی به مردم و کارکنان شهرداری، بسیار مطلوب ارزیابی کرد.
فریدون حیدری گفت: انسانی به بالاترین درجه رشد و تعالی می رسد که فعالیت هایش برای رضای خداوند متعال باشد و همواره و همیشه، خدا را ناظر بر اعمالش ببیند.
فریدون حیدری‌افزود: اعتقاد قلبی من این است که انسان  باید در زندگی،  به گونه ای عمل کند  و  گام بردارد که خداوند از اعمال و رفتارش لذت ببرد.
شهردار منطقه ۵ ادامه داد: بر این باور هستم که خدمت  به مردم، باید صادقانه و بی منت و همراه با خلوص نیت باشد.
در این دیدار،  علی رضا رئیسی، فرمانده حوزه بسیج شهرداری منطقه نیز، فعالیت های بسیج منطقه را تشریح کرد و افزود: در هر برهه ای از زمان که احساس کردیم مردم مشکل داشتند، در کنار مردم بودیم، هستیم و خواهیم بود و از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.
در این دیدار، درباره چگونگی برگزاری مراسم عزاداری سالار شهیدان و  ماه محرم در منطقه ۵، با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و مطابق با  دستورالعمل های ستاد مقابله با کرونا، بحث و تبادل نظر شد.

۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۲
کد خبر: 3153

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 7 =