اجرای برنامه‌های متنوع در پردیس سلامت همزمان با راهپیمایی ۲۲ بهمن

پردیس اداره کل سلامت در غرفه‌های مختلف با اجرای برنامه‌های متنوع و شاد میزبان مردم و خانواده بزرگ ایران در راهپیمایی چهل و چهارمین سالگرد انقلاب اسلامی بود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی اداره کل سلامت شهرداری تهران، پردیس اداره کل سلامت با ارائه خدمات غرفه های سلامت محور در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن به انجام فعالیت های متنوع سلامتی و بهداشتی منجمله تب سنجی، بینایی سنجی، غربالگری قند خون،  فشار خون ، مشاوره روانشناسی،  غربالگری اکسیژن خون و تلقیح دوز یاد آور واکسن کرونا ، مشاوره ترک اعتیاد، مشاوره تغذیه به رژیم غذایی کبد چرب، مشاوره سلامت کودک، طب سنتی، تست ریه، معاینه دهان و دندان و غیره در این پهنه پرداخت.

به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی، اداره کل سلامت شهرداری تهران با برپایی ٣ استیج جنگ شادی و میزهای ارائه دستاوردهای افراد دارای معلولیت به همراه نقاشی انگشتی برای کودکان در پهنه بهداشت و سلامت در این مراسم، نسبت به اجرای برنامه هایی با وحدت و در شان این آیین ملی اقدام کرد.

 حمید صاحب مدیرکل سلامت شهرداری تهران گفت: برگزاری مراسم ۲۲ بهمن امسال برای ما در پهنه بهداشت و سلامت تجربه ای متفاوت، خاص و زیبا بود؛ تجربه ای که می تواند جلوه نوین و موفق از مدیریت یک جشن ملی به نمایش بگذارد.

وی حضور آحاد مردم در جشن ملی انقلاب اسلامی را معنادار خواند و گفت: حضور منظم، مستمر و پرشکوه مردم در راهپیمائی یوم الله ۲۲ بهمن نشانه ای از وحدت ملی و تجدید بیعت با شهدا، امام شهدا و آرمان های انقلاب اسلامی است.

صاحب در ادامه با اشاره به محوریت میدان  انقلاب افزود: مراسم جنگ شادی به همراه تئاتر و گروه‌های نمایشی موزیکالی و اجرای رادیو سلامت و شبکه سلامت  و مسابقات ورزشی و بازی و سرگرمی از جمله رخدادهای زیبایی بود که با هماهنگی و تلاش های مجموعه پرسنل سلامت مناطق در فضایی زیبا و همدلانه برگزار شد.

وی به هماهنگی ستادی و اجرایی حوزه های سلامت و سایر نهادهای خدمات رسان اشاره کرد و گفت: با هماهنگی و هم افزایی مجموعه نیروهای سلامت  و خدمات رسان توانستیم از چهل و چهارمین آزمون جشن ملی انقلاب سر بلند بیرون بیاییم و به این خدمت افتخار می کنیم.

صاحب این حضور را بزرگترین سرمایه انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی برشمرد و گفت: به برکت پشتیبانی مردم و همبستگی ملی، ایران اسلامی می تواند بر هر سختی، دشمنی و چالشی غلبه کند؛ این حضور تضمین آینده ای درخشان تر و متعالی تر برای میهن اسلامی و ملت عظیم ایران است.

مدیر کل اداره سلامت با تشکر از تمامی همکارانی که با تلاش بی وقفه سعی در ارائه خدمات مطلوب به شهروندان داشتند،تصریح کرد: مجموعه همکاران ما ، در حوزه های سلامت تمام کوشش خود را بکار بستند تا خدمات مطلوبی به شهروندان شریف انقلابی و ولایت مدار ارائه کنند.

صاحب در تشریح برنامه های این اداره در روز ٢٢بهمن گفت ، برنامه هایی را تدارک دیده شده بود که علاوه بر نمایش جلوه های سلامت محور و  فرهنگی و انقلاب اسلامی، فضایی با شور و نشاط و شادابی برای شهروندان فراهم آورد.

وی در ادامه با اشاره به برنامه های سلامتی و بهداشتی و هنری و فرهنگی در این مسیر  عنوان کرد: بهره گرفتن از ظرفیت ها و تشکل های مردم نهاد، نخبگان، معتمدان محلی، سرای محلات و  شهروندان فعال خصوصا نسل جوان و نوجوان در آئین ملی جشن انقلاب اسلامی مهمترین محور برنامه های این اداره بود که خوشبختانه با استقبال عمومی مواجه شد.

صاحب مدیر کل اداره سلامت در خاتمه گفت با همکاری و همیاری کلیه پرسنل در ادارات سلامت مناطق ٢٢ گانه  توانستیم میزبان شایسته ای در پهنه بهداشت و سلامت برای این جشن ملی با شعار "ایران جوان بمان" باشیم.

انتهای پیام/

۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۷
کد خبر: 32165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 16 =