بهسازی ۵۵ هزار متر مربع از معابر ناحیه ۲

شهردار منطقه ۱۹ از بهسازی و مناسب سازی ۵۵ هزار متر مربع از معابر بزرگراهی، اصلی و فرعی ناحیه دو این منطقه با پخش حدود ۱۰ هزار تن آسفالت خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی روان سازی بارترافیکی، کاهش آلودگی‌های زیست محیطی و افزایش رضایت شهروندان را از اهداف مناسب سازی و بهسازی معابر برشمرد و افزود: این طرح با اولویت معابر پر تردد ناحیه دو شامل خیابان رحمان به مساحت ۲ هزار متر مربع با پخش ۳۵۲ تن آسفالت، خیابان شهید زلفی و فرعی های این معبر حد فاصل خیابان شکوفه تا مسجد ۱۴ معصوم(ع) به مساحت ۱۰ هزار و ۸۰۰ متر مربع که هزار و ۹۰۰ تن آسفالت پخش شده است.

وی با اشاره به پخش ۸۵۰ تن آسفالت در بلوار شکوفه بیان کرد : در خیابان نوید از معابر فرعی این بلوار ۹۵۰ تن، خیابان رحمان شمالی و جنوبی هزارو ۷۰۰ تن و خیابان لقمان و فرعی های آن ۳۴۰ تن آسفالت پخش شده است.

فرهادی با اشاره به مناسب سازی شریان های اصلی و پرتردد ناحیه دو به پخش ۱۲۰۰ تن در حد فاصل میدان ماهان تا خیابان انقلاب به مساحت ۶۶۷۰ متر مربع و پخش ۹۰ تن آسفالت در خیابان امیر بختیاری در این محدوده خبر داد.

به گفته وی؛ در خیابان مهران حد فاصل کوچه شهید اسماعیلی تا کوچه دوازدهم۹۶۰ تن، خیابان شهید زلفی کوچه چکاوک۱۵۰ تن و کوچه میرزایی ۸۰۰ تن، خیابان شهید رزاق چراغ۲۵۰ تن و خیابان مدرسه ۳۲۰ تن آسفالت صرف مناسب سازی این معابر پخش شده است.

انتهای پیام /

۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۷
کد خبر: 32838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =