یکپارچه‌سازی حسابرسان داخلی در فرایند رسیدگی به حساب‌های پرداختنی

مدیر کل امور مجامع و حسابرسی شهرداری تهران با اشاره به لزوم یکپارچه سازی و وحدت رویه در فرآیند رسیدگی حسابرسان داخلی به اسناد دیون و تعهدات سنواتی، بر رعایت قوانین و مقررات مالی و معاملاتی شهرداری تهران و دستورالعمل‎‌ها و رویه‎‌های مالی تاکید کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی اداره کل امور مجامع و حسابرسی شهرداری تهران، جلسه هماهنگی و ایجاد وحدت رویه بین حسابرسان اداره کل امور مجامع و حسابرسی در ارتباط با نحوه بررسی اسناد دیون و تعهدات سنواتی با حضور ابراهیم باقی مدیر کل، معاونان و روسای  گروه های حسابرسی برگزار شد.

باقی در این جلسه با اشاره به یکپارچه سازی و وحدت رویه در فرآیند رسیدگی حسابرسان داخلی به اسناد دیون و تعهدات سنواتی، بر رعایت قوانین و مقررات مالی و معاملاتی شهرداری تهران و دستورالعمل ها و رویه های مالی تاکید کرد.

وی افزود: فراهم کردن امکان شناسایی، تدقیق و طراحی نظام باز پرداخت بدهی‌های شهرداری، ایجاد زیر ساخت‌های لازم جهت مدیریت اثر بخش دیون و تعهدات و تهیه گزارشات مورد نیاز جهت تصمیم سازی و ارتقای شفافیت و انضباط مالی و بهبود نظام نظارت از اهداف مهم بررسی و تایید اسناد توسط حسابرسان است.

در این جلسه ضمن رونمایی مجدد از شیوه نامه یکپارچه‌سازی فرآیند بررسی اسناد دیون و تعهدات سنواتی در مناطق ۲۲گانه بر لزوم رعایت مفاد آن نیز تاکید شد.

در پایان با تقسیم بندی واحدها بین روسای گروه‌های حسابرسی و تعیین گروه در پیام رسان بله جهت ایجاد هماهنگی و تبادل تجربیات و دانش و جمع بندی موضوعات مقرر شد همزمان با ابلاغ بخشنامه صدور برات کارت همکاران در مناطق تعیین شده حضور یابند.

انتهای پیام/

۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۵
کد خبر: 32964

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 4 =